Eestit peetakse praegu juba küsitava
mainega riigiks, mis teeb nimest loobumise ka ettevõtte jaoks lihtsamaks, pakkus
Eesti Ehituse nimevahetuse põhjuseks suhtekorraldusfirma Rull Rumm
juhataja Ivo Rull.
„Eesti on tänaseks muutunud maailmas pigem juba küsitava mainega riigiks. Seega pole Eesti nimest loobumine ettevõtjatele suur probleem,“ ütles Rull ning lisas, et väiksuse tõttu on Eesti paratamatult vähetuntud.
„Kui ettevõtte strateegia on tegutsemine rahvusvahelistel turgudel, siis on Eesti-kesksust rõhutava nime muutmine igati loogiline samm,“ pidas Rull nimevahetuse plaani mõistlikuks. Ta tõi näiteid, et ka peamiselt eestimaisel turu tegutsevad ettevõtted nagu Eesti Telefon ja Eesti Mobiiltelefon on Eestit rõhutavast nimest lahti ütelnud.
Eestimaiste nimede kadumisse Rull Rumm juhataja ei usu ning möönis, et kohalikud transpordi, infrastruktuuri, toiduainetööstuse, meelelahutusäri vms ettevõtjad saadavad eestimaisuse rõhutamist edukalt ära kasutada.
Eesti Ehitus kutsub kokku aktsionäride erakorralise koosoleku, et muuta ettevõtte nimi. Põhjuseks tuuakse ärinime Eesti-kesksus ning seetõttu tehakse erakorralisel koosolekul ettepanek valida ja kinnitada uus nimi, mis häälduselt, kirjapildilt kui ka sisuliselt oleks tähenduslikult rahvusvahelisem.
Erakorraline aktsionäride koosolek toimub 26. märtsil.
Seotud lood
Eesti Ehitus kutsub kokku aktsionäride
erakorralise koosoleku, et muuta ettevõtte nimi.
Eesti Ehituse nime vahetamise soov on
seoses rahvusvahelise äriga mõistetav, ütles nimevahetuse läbi teinud
ehitusmaterjalide ja aiakaupade müügiketi Bauhof (Ehitus Service OÜ)
tegevdirektor Jaanus Vihandi.
Merko Grupi uut nime Riverito peab Eesti
Keele Instituudi direktor Urmas Sutrop karmi sõnaga ebanormaalseks.
Firmade nimed on valdavalt ingliskeelsed
justkui oleks äriringkondade inimesed unustamas oma eestimaisust, ütles
kunstiteadlane Jüri Kuuskemaa, kes on rahvusvahelisust rõhutavate nimede vastu.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.