• OMX Baltic0,47%270,57
  • OMX Riga1,59%884,78
  • OMX Tallinn0,55%1 739
  • OMX Vilnius0,15%1 042,12
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,07%8 077,18
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,73
  • OMX Baltic0,47%270,57
  • OMX Riga1,59%884,78
  • OMX Tallinn0,55%1 739
  • OMX Vilnius0,15%1 042,12
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,07%8 077,18
  • Nikkei 2250,28%38 642,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,73
  • 17.03.09, 16:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leibur: Eesti pagaritooted endiselt odavamad

Leiburi tegevdirektori kohusetäitja Olli Johanssoni sõnul maksavad pagaritooted Eestis võrreldes teiste Euroopa riikidega vähem.
Eile tuli Eurostati uuring, mille järgi on Eestis hindade tõus ELi ala riikidest pidurdunud kõige kiiremini. Konjunktuuriinstituudi direktor Marje Josing ütles Äripäevale, kui teistes sektorites on hinnad tublisti langenud, siis toiduainetööstusesse veel nii suuresti jõudnud ei ole. Näiteks ei ole tema sõnul energia- ja toorainekulu vähenemine kandunud veel leiva ja saia hinda, mida ta aga ka väga tõenäoliseks ei pea.
„Võrreldes teiste Euroopa riikidega on pagaritoodete hinnad Eestis endiselt odavamal tasemel. Osa kuludest on langenud natuke viimasel ajal, aga siiski kõiki viimaste aastate kulukomponentide tõusu pole suudetud viia hindadesse,“ kommenteeris Johansson, kas pagaritööstuse toodetel on võimalik hinda alla lasta.
Johanssoni sõnul on Leibur investeerinud viimaste aastate jooksul palju oma tootmise arendamisesse. „Jätkame seda tegevust ka tulevikus, et pakkuda jätkuvalt parimat hinna-kvaliteedi suhet Eesti turul,“ ütles ta.
Leiburi leiva-saia hinna osakaal ostukorvis on suhteliselt väike ja Johansson loodab, et pagaritoodete tarbimine jätkub ka rasketel aegadel. „Turuhinda on tänases majandusolukorras raske prognoosida,“ nentis ta.
Leiburil on Johanssoni sõnul kvaliteetsed tooted, mida nad arendavad ning toovad ka uusi tooteid pidevalt Eesti turule. „Uusimad brändi-uuringud kinnitavad, et tarbijad väärtustavad Leiburi tooteid ja brändi,“ rõhutas ta.
Johansson märkis, et kauplused teevad hinnakampaaniaid nii tootjate kui jaemüüjate endi tulu arvelt, mis on tarbijale kasulik. „Meie teeme oma parima, et ostjate meelitamiseks valmistada ja pakkuda uuenduslikke ja tervislikke tooteid ka tulevikus,“ lubas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.09, 12:36
Josing: tarbija kindlustunne 1992. aasta tasemel
Eesti konjunktuuriinstituudi direktori Marje Josingu sõnul on Eesti tarbijahindade suurim pidurdumine võrreldes teiste Euroopa riikidega põhjustatud tarbimisharjumuste kiirest muutumisest, mille tõttu on vähenenud ka nõudlus erinevate toodete ja teenuste järele.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 18:55
Freedom Holding Corp. teise kvartali tulemused näitasid tugevat kasvu
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele