Soome multimeediafirma Sulake kasvatas
virtuaalelu müügiga kasumit.
Teismeliste virtuaalmaailma Habbo ja online-galeriide omaniku Sulake eelmise aasta käive suurenes, ulatudes veidi üle 50 miljoni euro. Soome multimeediafirma teenis eelkõige põhitoote, Habbo, kasutajatele tehtud müügi arvelt, mis suurenes üle 20 protsendi, vahendas Kauppalehti.
Nö second home tüüpi Habbo maailm kujutab endast kasutaja loodud tegelaskuju 3D suhtluskeskkonda teiste kasutajate tegelastega. Mängus saab osta mängurahasid, mille eest võib soetada näiteks mööbli või kodulooma, kujundada endale toa vms.
Aasta lõpus oli Habbo tegelasi kokku 121 miljonit ja virtuaalse maailma kasutajate arv eelmise aastaga võrreldes kasvanud enam kui 40 protsenti. Detsembris külastas saiti rekordarv külastajaid - rohkem kui 11,5 miljonit.
Sulake kasvatas aastal 2008 kasumit 4,8 miljoni euroni. Ka ettevõtte puhaskasum pöördus positiivseks. „Edu on ennekõike Habbo pideva uuenemise teene. Keskkond meelitab ja pidevalt lisanduvad uued ja uued teismelised kogu maailmas,” kommenteeris ettevõtte tegevjuht Timo Soininen.
Sulake teine toode, Soome rahvusest noorte suurim online-keskkond IRC galerii, suurendas samuti nii kasutaja- kui ka reklaamimüüki. IRC galeriil on praegu 507 000 registreeritud liiget, kelle keskmine vanus on veidi üle 20 aasta.
Habbo.com klikiloendur näitas täna 5,3 miljonit külastust viimase 30 päeva jooksul.
Seotud lood
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?