• OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • 01.07.09, 15:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Mazda MX-2: eduka rodsteri väiksem vend

Maailma edukaim rodster Mazda MX-5, mida kolme põlvkonna jooksul on toodetud üle 800 000 eksemplari, saab aastaks 2013 endale väikese venna: Mazda MX-2.
Alltoodud piltidel pole siiski veel lõplikku viimistluse saanud sõiduk, vaid Mazdast lekkinud info põhjal Automedia kunstnike poolt loodud visand sellest, milline uus väike roadster välja võiks näha. Selgelt on märgatavad Mazda mudelikeelele iseloomulikud jooned: suur "naeratav" radiaatorivõre, kassisilmsed esituled ning poritiibade rõhutatud kaared. Tulemuseks igati elegantne väikeauto.
Hetkel pole veel teada, millise jõuallikate valiku MX-2 endale saab, kuid eeldada võib, et rõhk pannakse ökonoomsetele bensiinimootoritele, mis laenatakse olemasolevatelt mudelitelt, näiteks Fordiga koostöös loodud linnaautolt Mazda2. Ka auto veermik võetakse tõenäoliselt üle mõnelt olemasolevalt Mazda mudelilt, kuid rodsteril saab see sportlikuma häälestuse.
Oma hinnaskaalalt tuleb MX-2 tõenäoliselt veidike odavam kui MX-5, baashindade tase algab umbes 300 000 kroonist. Seda muidugi juhul, kui firmal õnnestub masu kaotusteta üle elada ning maailmamajandus on asunud tõusuteele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 15:51
Rail Balticu hetkeseis: milliseid jaamu ehitatakse ja millal need valmivad
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele