• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 13.07.09, 19:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valgevene pangad tahavad sularaha välja juurida

Kuna valgevenelased tavatsevad poes endiselt sularahas maksta, kavandavad sealsed kommertspangad augustis-septembris ulatuslikku kampaaniat kaardimaksete propageerimiseks, kirjutas uudisteportaal charter97.org.
Peamiseks põhjuseks, miks Valgevenes pangakaarte väga vähe kasutatakse, on kaardimakseterminalidega varustatud kaupluste ja teenindusasutuste madal protsent.
Tänavu saab kaardiga maksta vaid 55,4% Valgevene kauplustest. Aasta tagasi olid kaardimakseterminalid 49,2% kauplustest. Seejuures on 11 000 kaardimakseterminalist 9 500 paigaldatud kauplustesse ja teenindusasutustesse pankade kulul, kaubandusettevõtted on ise maksnud vaid 1 500 terminali eest.
Selle aasta algul oli kaardimakseterminaliga varustatud vaid 15,% kogu Valgevene toitlustusasutustest ja kaardimaksetest tuli vaid 3,7% jaekaubanduse käibest.

Seotud lood

Uudised
  • 15.07.09, 15:13
Valgevene sunnib firmasid plastikraha kasutama
Valgevene sunnib ettevõtteid sularahaga arveldamiselt kaardimakseterminalide kasutamisele üle minema, vahendas uudisteportaal charter97.org.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele