• OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−0,83%5 905,3
  • DOW 30−0,8%43 489,95
  • Nasdaq −1,22%18 616,49
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,12
  • OMX Baltic−0,78%296,76
  • OMX Riga0,18%882,19
  • OMX Tallinn−0,48%1 893,1
  • OMX Vilnius−0,81%1 149,7
  • S&P 500−0,83%5 905,3
  • DOW 30−0,8%43 489,95
  • Nasdaq −1,22%18 616,49
  • FTSE 1000,7%8 871,31
  • Nikkei 2251,7%37 785,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%94,12
  • 16.07.09, 00:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Uus Touareg peab dieeti

Automedia pildistatud uus Volkswagen Touareg läbib tõsist dieeti: oma praegu veel toodetava eelkäijaga võrreldes peaks uue põlvkonna linnamaastur olema ligi 300 kilo võrra kergem.
Sellise kokkuhoiu eesmärk on ilmne: uus auto peab saama varasemast ökonoomsem, samuti parema juhitavusega. Lisaks on ka džiibi veermik mõne sentimeetri võrra varasemast mudelist pikem, pakkudes nii sõitjatele rohkemat jalaruumi.
Väidetavalt peaks uus Touareg endale saama ka täiendava kolmanda istmerea, mis teeb VW linnamaasturist esmakordselt seitsmekohalise sõiduki. Selge on siiski see, et pagasiruumis olevad kaks lisaistet on pigem hädapäraste lühisõitude kui pikema kasutamise jaoks.
Ka Touaregi välimus elab üle uuestisünni, olles varasema mudeli raskepärase väljanägemisega võrreldes elegantsem ja sportlikum. Nagu ka praegune mudel, jagab uus Touareg oma veermikku Audi Q7 ja Porsche Cayenne'iga.
Volkswageni jõuallikate valik jääb olemasolevaga sarnaseks, kuigi vähemate muudatuste tulemusena peaksid mootorid olema varasemast ökonoomsemad. Tõenäoliselt saab Touareg endale peagi esmakordselt ka hübriidjõuallika.
Uue Touaregi seeriatootmine algab järgmise aasta teises pooles. Eeldatavalt on tegu praeguse Touraegiga võrreldes veidi odavama autoga.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele