Automedia pildistatud uus Volkswagen
Touareg läbib tõsist dieeti: oma praegu veel toodetava eelkäijaga võrreldes
peaks uue põlvkonna linnamaastur olema ligi 300 kilo võrra kergem.
Sellise kokkuhoiu eesmärk on ilmne: uus auto peab saama varasemast ökonoomsem, samuti parema juhitavusega. Lisaks on ka džiibi veermik mõne sentimeetri võrra varasemast mudelist pikem, pakkudes nii sõitjatele rohkemat jalaruumi.
Väidetavalt peaks uus Touareg endale saama ka täiendava kolmanda istmerea, mis teeb VW linnamaasturist esmakordselt seitsmekohalise sõiduki. Selge on siiski see, et pagasiruumis olevad kaks lisaistet on pigem hädapäraste lühisõitude kui pikema kasutamise jaoks.
Ka Touaregi välimus elab üle uuestisünni, olles varasema mudeli raskepärase väljanägemisega võrreldes elegantsem ja sportlikum. Nagu ka praegune mudel, jagab uus Touareg oma veermikku Audi Q7 ja Porsche Cayenne'iga.
Volkswageni jõuallikate valik jääb olemasolevaga sarnaseks, kuigi vähemate muudatuste tulemusena peaksid mootorid olema varasemast ökonoomsemad. Tõenäoliselt saab Touareg endale peagi esmakordselt ka hübriidjõuallika.
Uue Touaregi seeriatootmine algab järgmise aasta teises pooles. Eeldatavalt on tegu praeguse Touraegiga võrreldes veidi odavama autoga.
Seotud lood
Volkswageni suur maastur (nii peab ütlema,
sest kohe on tulemas väike versioon nimega Tiguan) läbis iluravi, mille käigus
muudeti palju olulisi asju.
Automedia fotograafid on pildistanud
uue Volkswagen Touaregi prototüüpe juba terve aasta vältel, kuid nüüd saame
näidata videot reaalsest masinast.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.