Rupert Murdochile kuuluv meediaholdingfirma
News Corporation lõpetas oma majandusaasta 3,4 miljardi dollari suuruse
kahjumiga, kirjutab lenta.ru.
Agentuuri AFP teatel lõppes News Corp. 2009. majandusaasta 30. juunil, tulemused avaldati 5. augustil. Aasta varem sai ettevõtte puhaskasum 5,4 miljardit dollarit.
Murdoch ütles tulemusi kommenteerides, et „lõppenud majandusaasta oli viimase kümne aasta raskeim” ülemaailmse majanduskriisi tõttu. Ta rõhutas, et holdingfirmas tehtud restruktureerimine ja paljud teised ettevõtte majandusliku seisu parandamiseks ette võetud meetmed on hakanud vilja kandma.
„Tõenäoliselt on hullem selja taga,” ütles Murdoch, kes on kindel, et News Corporation demonstreerib taas häid tulemusi nii pea, kui majandusolud paranevad.
Briti leht The Guardian kirjutab täna, et Murdock kinnitas oma varasemaid plaane muuta ligipääs holdingfirmale kuuluvate väljaannete veebidele tasuliseks. Praegu tuleb lugejatel maksta pääsemaks ligi News Corporationile kuuluva The Wall Street Journali veebile, 2010. aasta suveks laieneb see tingimus ka teistele News Corporationi väljaannetele nagu The Times, The Sun ja The News of the World Inglismaal ning The New York Postile USAs.
„Me teeme ligipääsu tasuliseks kõigile meie uudiseallikatele. Kui me osutume edukaks, järgivad meie eeskuju ka kõik teised meediafirmad,” tsiteerib Murdochit The Financial Times.
Murdochi sõnul peaks veebiväljaannete tasuliseks muutmine sisse tooma „märkimisväärse kasumi”. Murdochi sõnul aitab see neil meediafirmade vahelisest võitlusest väljuda võitjatena.
Seotud lood
Rahaliselt väga edukas ajakirjandusmagnaat
Rupert Murdoch teatas, et kui teda saadab väljaannete võrguversioonide
tasuliseks muutmisel edu, järgib seda kogu valdkond. Kolumnist Gwynne Dyer arvas
väljaandes Arab News seepeale, et nii ei pruugi minna, kuna tasulised
veebiuudised ei päästaks trükiajakirjandust ja äkki polegi paberlehtede
kadumine eriline õnnetus. Allpool loete katkeid tema mõtetest.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele