Kasiinogrupp Olympic EG tulemusi
kommenteerides pidas Swedbanki analüütik Pavel Lupandin ettevõtte positiivset
potentsiaali praegust turusituatsiooni arvestades kaunis piiratuks.
Seda vähemalt lühiajalises plaanis: „Olukord Balti mänguturul näeb endiselt välja üsna sünge ja Poola operatsioonid vajavad veel aega, et ettevõte langusest välja kiskuda,“ kirjutas analüütik. Lisaks peab Lupandin võimalikuks väiksemate kasiinode sulgemist Eestis ka aasta teises pooles, sest kahjumid koduturult on arvestatavalt suured.
„Läheneme tõenäoliselt põhjale, sest mänguturg on kukkunud kopsakad 56 protsenti,“ nentis Lupandin.
Analüütik leidis Olympicu jaoks ka kiidusõnu, märkides, et ettevõtte käibed on viimasel ajal stabiliseerunud. Ka konkurents hakkab vaikselt välja surema, mis võib Olympicu tulevikus suhteliselt domineerivasse rolli panna.
Kui Läti ja Leedu turule ei oota Lupandin erilisi paranemismärke ka järgmise kahe kvartali jooksul, näeb Poola välja suhteliselt paljulubav. „Keskpikas ajahorisondis suhtume Poola väljavaadetesse positiivselt,“ märkis Lupandin ning lisas, et ka Slovakkia turu kohta pole hooaega arvestades midagi halba öelda.
„Oleme seisukohal, et mingitki sorti kompensatsiooni Ukraina käest saada on tõeline väljakutse,“ kommenteeris analüütik Olympicu lootust püüda veidi siluda Ukraina operatsioonide sulgemisest tingitud kahjusid.
Siiski hindab Lupandin asjaolu, et Olympic tegeleb negatiivset rahavoogu tootvate operatsioonide sulgemisega, et järgmisse aastasse astuda palju tervema ettevõttena.
Aktsiasoovitus on „ülevaatuse all“.
Seotud lood
Kui välja arvata kõigi kasiinode sulgemine
Ukrainas ning sealt tulenevad kahjumid, siis olid Olympicu tulemused
ootuspärased, ütles Olympic Entertainment Groupi tegevdirektor Andri Avila.
Olympic Entertainment Groupi
tulemused on eelmise kvartaliga võrreldes edasiminek, nentis LHV
analüütik Kristo Oidermaa.
Kasiinode lipulaev Olympic EG teenis teises
kvartalis 255,5 miljonit krooni kahjumit. Aasta tagasi samal perioodil sai
ettevõte 35,5 miljoni kroonise kasumi.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.