Olympic Entertainment Groupi
tulemused on eelmise kvartaliga võrreldes edasiminek, nentis LHV
analüütik Kristo Oidermaa.
Oidermaa sõnul näitavad kvartalitulemused kindlasti edasiminekut võrreldes eelmise kvartaliga, seda just ärikasumi poole pealt. "Jätkuva põhitegevuse käive püsis samal tasemel esimese kvartaliga ning kulud olid väiksemad," lisas ta ja selgitas, et sarnase trendi jätkumist ootame ka järgmisteks kvartaliteks, kuivõrd praeguses majanduskeskkonnas on vaja jätkata agressiivset kulude kärpimist.
Oidermaa sõnul vastasid Olympicu tulemused LHV ootustele. OEG käive oli koos Ukraina operatsioonidega teises kvartalis 30,4 miljonit eurot, mis on vaid 0,3% LHV prognoosidest väiksem. "Positiivselt mõjus kulude alandamine 8,6% võrra võrreldes esimese kvartaliga, kuivõrd meie ootused olid tagasihoidlikumad," märkis Oidermaa ja lisas, et Olympicu kahjum jätkuvast tegevusvaldkonnast ulatus 3,5 miljoni euroni, samas kui LHV Panga prognoos oli 3,7 miljonit euro suurune kahjum.
Oidermaa sõnul on käibenumbrite paranemist praegu raske oodata ning samuti on Olympic sulgenud 47 mängusaali viimase 6 kuu jooksul. "Ootame Olympicult edasist tulemuste paranemist, kuid selle aasta jooksul veel kasumisse jõudmist LHV ei oota."
Põhiline on OEG-l rasked ajad üle elada ning viia põhitegevus piisavalt efektiivsele tasemele, et majanduse paranedes turgu võita ning paremaid finantstulemusi näidata, märkis LHV analüütik ja lisas, et juhtkond on selles suunas õigeid samme astunud. "Samas üritatakse kasiinoturgu paljudes kohtades karmimalt reguleerida ning see risk jääb püsima," ütles Oidermaa.
Seotud lood
Kasiinogrupp Olympic EG tulemusi
kommenteerides pidas Swedbanki analüütik Pavel Lupandin ettevõtte positiivset
potentsiaali praegust turusituatsiooni arvestades kaunis piiratuks.
Kui välja arvata kõigi kasiinode sulgemine
Ukrainas ning sealt tulenevad kahjumid, siis olid Olympicu tulemused
ootuspärased, ütles Olympic Entertainment Groupi tegevdirektor Andri Avila.
Kasiinode lipulaev Olympic EG teenis teises
kvartalis 255,5 miljonit krooni kahjumit. Aasta tagasi samal perioodil sai
ettevõte 35,5 miljoni kroonise kasumi.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele