Eesti Telekomi aktsionäri Endel Palla sõnul
oleneb väikeaktsionäride seisukoht Telekomi müügi osas puhtalt sellest, mida
otsustab riik.
"Kui riik jätab alles, siis pole ka teistel mõtet müüa. Kuid ma arvan, et riik ei ole nõus. Kuid mine sa lolle veel rahapuuduses tea," kommenteeris Telekomi aktsionär ja Harju Elektri nõukogu esimees Endel Palla TeliaSonera ettepanekut Telekom väikeaktsionäride käest hinnaga 93 krooni aktsia kohta välja osta.
Rootslaste pakutud hinnaga pole väikeaktsionär rahul. "Jube vähe, sellega ma küll hästi nõus pole. Parem kui nad tõstaksid hinda," märkis Palla. Nüüd oleneb kõik puhtalt riigi otsusest – kui otsustatakse müüa, siis pole ka väikeaktsionäridel mõtet enam hoida, lisas ta.
TeliaSonera AB tegi Eesti Telekomi väikeaktsionäride aktsiatele ülevõtmispakkumise hinnaga 93 krooni aktsia kohta, mis tähendaks reedese sulgemishinnaga (74,79 krooni) 24protsendist preemiat.
Endel Pallale kuulub 14 000 Eesti Telekomi aktsiat. Neid müües teeniks ta 1,3 miljonit krooni.
Endel Palla: ei usu, et riik müüb Telekomi
Seotud lood
Kuivõrd Eesti Telekomi kasum on
oluliselt suurem 2004. aastaga võrreldes, on isegi praegustes turuoludes raske
põhjendada, miks on TeliaSonera pakkumise hind madalam kui 2004.
aastal, kommenteeris LHV Pank TeliaSonera ülevõtmispakkumist.
Oleme hinna suhtes nõudlikud, sest see ei
anna riigieelarvele tasakaalu - meil on vaja siiski raamatupidamislikku
tasakaalu, kommenteeris rahandusminister Jürgen Ligi TeliaSonera
ülevõtmispakkumist Eesti Telekomi väikeaktsionäridele.
Äripäev soovitab valitsusel teha
TeliaSonerale oma pakkumine Eesti Telekomi aktsiate müügi kohta ning riik peaks
küsima 111 krooni aktsia eest ehk sarnase hinna, mida TeliaSonera pakkus 2004.
aasta kevadel. See tähendab, et riik teeniks 3,5 miljardi asemel 4 miljardit
krooni ning rootslased peaksid ettevõtte väljaostmiseks kulutama 5,1 miljardi
asemel 6,1 miljardit.
UniCredit hindab TeliaSonera pakkumist
Eesti telekomile heaks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.