Ettevõtte juhataja Tarmo Noopi sõnul on nad jõudnud oma tänasele positsioonile tänu sellele, et on jäänud truuks juba kümne aasta eest välja töötatud strateegiatele, mis toimivad hästi ka tänasel päeval. "Meie eesmärgiks on igal aastal edasi areneda," kinnitab Noop. "Praegusel hetkel on meie müük küll veidi väiksem, kuid käive samal tasemel, mis 2007.-ndal, ehk siis meie jaoks parimal aastal." Noop lisab, et käivet on aidanud tõsta keskendumine Premium segmendile.
"Keskendume ennekõike sellele, mida klient meilt ootab," ütleb ta. "Püüame olla innovatiivsed nii oma pakendite kui ka toote füüsilise arendamise poolest ning tahame oma kliente pidevalt positiivselt üllatada. Toode võib ju olla kui hea tahes, aga kui kliendid sellest midagi ei tea, siis on neil tänapäevase tohutu kaubavaliku juures tohutult keeruline seda üles leida," märgib Noop.
Ka toodete kõrget kvaliteeti on A. Le Coq alati ülimalt tähtsaks pidanud. "Hoiame seda jätkuvalt kõrgel tasemel," rõhutab Noop. "Selles me järeleandmisi ei tee."
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”