Valitsus pole nii suures rahahädas, et
peaks Eesti Telekomi aktsiad igal võimalusel maha müüma, ütles peaminister
Andrus Ansip.
Ansip märkis samas, et Eesti Telekomi aktsia on olnud siiani väga hea tootlusega, samuti on dividendidelt teenitud riigikassasse märkimisväärne summa. Teisalt lisas ta, et eksivad need, kes leheveergudel kirjutavad, et riik peaks Telekomi aktsiad iga hinnaga müüma.
"Nagu minu esmasest kommentaarist võite järeldada, siis erilist sära see pakkumine pole minu silmisse toonud," lausus Ansip tänasel valitsuse pressikonverentsil.
Rahandusministri Jürgen Ligi ütles samas, et teeb ettepaneku valitsusel pidada läbirääkimisi Telekomi müügi osas TeliaSonerale. "Meil ei ole põhjust ajada telekomiäri, aga meil pole ka põhjust sellist raha, mis meie tegelikku eelarveprobleemi oluliselt ei leevenda, lihtsalt kiiruga ära otsustada," lausus ta.
Ligi arvates võiks ühekordset raha väljavõtmist kaaluda, kui pakutav hind on väga hea.
Autor: ÄP praktikant
Seotud lood
Arengufondi nõukogu esimees ja kunagine Eesti Telekomi börsile viija Raivo Vare soovitab riigil esmalt hinge tõmmata ja mõelda, kas ja milleks oleks tal vaja oma osalust TeliaSonerale müüa.
TeliaSonera grupi finantsdirektori Per-Arne
Blomquisti sõnul peab ettevõte 93kroonist hinda Eesti Telekomi aktsia eest
atraktiivseks pakkumiseks ega kavatse seda tõsta.
TeliaSonera juht Lars Nyberg kummutas
tänasel pressikonverentsil kahtluse, justkui oleks Eesti Telekomi
ülevõtmispakkumine ajendatud madalast aktsiahinnast ja Eesti riigi
rahavajadusest.
Peaminister Andrus Ansip ei välista peale
Eesti Telekomi suuromaniku TeliaSonera teisi investoreid, kes võiksid riigi
27protsendise osaluse ostmisest telekomiettevõttes huvitatud olla.
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.