Swedbank Marketsi analüütiku Pavel
Lupandini sõnul näitas Tallinna Kaubamaja pärast esimese kvartali väga kehva
edenemist teises kvartalis korralikke tulemusi.
Lupandini sõnul tuli kulude kokkuhoiuefekt teises kvartalis oodatult välja, kuna müüdud toodangu kulu kukkus 90%ni käibest, võrreldes 94%-ga eelmise aasta lõpus.
Selver kaotas Eestis odavama hinnaklassiga kauplustele veidi turuosa, samal ajal on aga Selveri Läti käive tänu uute müügikohtade avamisele võrreldes esimese kvartaliga ilusti kosunud. Kaubamajade müük langes aga peamiselt üldise turulanguse tõttu.
"Kokkuvõttes usume, et surve marginaalidele väheneb, kuid oodatavalt näeme käesoleva aasta teises pooles veel negatiivseid makrouudiseid enne, kui olukord järgmise aasta esimesel poolaastal paraneb," kirjutas analüütik kiirkommentaaris.
Swedbank Marketsi Tallinna Kaubamaja aktsiale antud hinnasiht ja soovitus on ülevaatamisel.
Kaubamaja teise kvartali käive kasvas mullusega võrreldes 5% ehk 1,66 miljardi kroonini ning kasum kukkus eelmise aasta 30,78 miljonilt kroonilt 13,9 miljoni kroonini.