Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuna Prisma ei ole vähendanud piima
sisseostuhinda, vaid on hinnalanguse teinud oma kasumi arvelt, on seeläbi
kasvanud ka piimatootjate käibed 25%.
Prismas müüdav piim hinnaga 3.70 on kasvatanud piima läbimüüki 25%, teatas ettevõte. "Läbi odava piimahinna oleme kasvatanud piimatootjate käibeid," sõnas Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen. "Kogu hinnalangus on tulnud Prisma kasumi arvelt. "
Sarnaselt teistele jaekettidele langetas Prisma eelmisel nädalal piima hinna alla 4 krooni. "Mõistan täiesti, et tulenevalt majanduskriisist on paljudel põllumeestel hetkel rasked ajad. Kuid lisaks põllumeestele on majanduskitsikuses ka paljud pered ning nendel peredel on kindlasti hea meel, et nad saavad endale lubada soodsalt piima," sõnas Lihavainen.