Ettevõtte kommunikatsioonidirektori Anu Halliku sõnul esimese poolaasta tulemused eriti rõõmustavad ei olnud ning märkimisväärset kasvu ei paista ka järgmisel aastal.
"Katastroofi aga ei ole, sest nähes majanduslanguse paratamatust, hakkasime õigeaegselt selleks valmistuma," kinnitab ta. "Esiteks vaatasime üle kulud, teiseks jätkame investeeringuid nii uutesse tehnoloogiatesse kui ka inimestesse."
Ta lisab, et see, kes suudab praegu käia välja raha tootmise arendamiseks ning uute tehnoloogiate rakendamiseks, väljub kriisist tugevamana.
"Praegu ei tohi anda järele projektide keerukuses," ütleb ta. "See nõuab kõrget kvalifikatsiooni, kaasaegset sisseseadet ja täpset kvaliteedikontrolli."
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.