Püüame igal aastal vähemalt kahekordistada
oma kõnekaardiäri, kommenteeris koostöös Eesti Telekomiga loodud rahvusvaheliste
kõnekaartide tulevikku OÜ TOP Connect juht Vladislav Sobolev.
Ühtlasi oleme arendamas uusi innovatiivseid tooteid ja tulevikuteenuste lahendusi koos Eesti Telekomiga, lisas ta. Sobolevi sõnul on Eesti Telekomi roll luua tehnoloogilised lahendused ja infrastruktuur.
TOP Connect valis Eesti Telekomi koostööpartneriks põhjusel, et tegu on tugeva, kvaliteedile orienteeritud ettevõttega, millel on ka suurepärane arendusmeeskond, põhjendas Sobolev. "Eesti Telekom on avatud ning valmis arutama uusi ideid ja tehnoloogiaid, lisaks on neil väga tugev positsioon maailmas tänu TeliaSonera ressurssidele ning infrastruktuurile," lisas ta. Enne kõnekaardiprojekti oli meil positiivne kogemus koostööst TeliaSoneraga, märkis Sobolev.
Tänane Äripäev kirjutas esikaaneloos, et vaid paar Eesti Telekomi töötajat osaleb allhankeprojektis, mis toob ettevõttele pool miljardit krooni ekspordikäivet aastas. "Tegu on kõnekaardiga väljastpoolt Euroopa Liitu tulevatele ja Euroopa Liidu riikides reisivatele inimestele. Kõnekaardil on eri brändid eri riikides, kuid tehnoloogilises mõttes on tegu EMT SIM-kaartidega," selgitas Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm.
Sel põhjusel kasutavad need kõnekaardid Eesti numbreid, mis algavad suunakoodiga +372. Rahvusvahelised kõned, SMSid, andmeside jms teenused käivad Eesti kaudu ning EMT teenib selleltki. Allhanget osutab EMT Kanada päritolu sidefirma CSC Telecom siinsele harule TOP Connect OÜ. Teenus toodi turule 2006. aastal ja tänavu ulatub selle maht juba poole miljardi kroonini.
Seotud lood
Korduvalt Äripäeva telekomifirmade TOPi võitnud Top Connect plaanib kiiret kasvu Lähis-Idas.
Vaid paar Eesti Telekomi töötajat osaleb
allhankeprojektis, mis toob ettevõttele pool miljardit krooni ekspordikäivet
aastas.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.