Põltsamaa Meierei Juustutööstuse Rannu tootmistsehhis alustas tööd uus 25 miljonit krooni maksma läinud juustuliin, tänu millele loodab ettevõte Eestis turuosa paisutada.
„Uus liin on juustutööstuse viimase aja suurim investeering, mis loob baasi ettevõtte turuosa suurendamiseks nii Eestis kui ka eksportturgudel,“ rääkis Põltsamaa Meierei Juustutööstuse juhataja Ago Teder. „Kui seni tootsime kuus ligi 270 tonni juustu, siis uue liini lisandudes suureneb maksimaalne tootmismaht kuus kuni 800 tonnini.“
Ago Teder ütles, et investeeringute peamiseks eesmärgiks on tõsta juustutööstuse automatiseerimise taset ning läbi automatiseerimise tõuseb ka toodete kvaliteet ning tootmismaht.
„Mida rohkem tööd teevad ära masinad, seda efektiivsemaks meie tootmine muutub,“ sõnas Ago Teder „Samuti garanteerib automatiseerimine meie toodete ühtlasema kvaliteedi ning suudame kvaliteetsete juustutoodetega varustada ka suuremaid kliente. Koondamisi me ei kavanda, kuna tootmismahu kasvades leiame inimestele tänu ümberõppele tööstuses uue rakenduse“.
Põltsamaa Meierei Juustusööstus investeeris eelmisel aastal Rannu vallas Kaarlijärvel asuva tootmisüksuses uutesse seadmetesse kokku ligi 50 miljonit krooni, millest pool kulus uuele täisautomaatsele juustuliinile.
Põltsamaa Meierei Juustutööstuse OÜ on kontserni United Estover Group OÜ kuuluv juustutootja. Ettevõtte 2008. aasta käive oli 219,2 miljonit, kasum 25 miljonit krooni.
Estover OÜ kuulub kontserni United Estover Group OÜ ning tegutseb juustu-, või- ja kohupiimamüügi alal aastast 1992. Tuntumad kaubamärgid on Hiirte juust, Hollandi Leibjuust Originaal, Hollandi Leibjuust Light Originaal, Vene juust, Traditsiooniline Eesti juust, Traditsiooniline Eesti Juust Light, Royal Blue, Võileiva Juust jpt. Ettevõtte 2008. aasta käive oli 334 miljonit ning kasum 2 miljonit krooni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põltsamaa Meierei Juustutööstus OÜ eksportis 2009. aastal enamuses Venemaale üle 500 tonni juustu ja teisi piimatooteid, mullune müük kasvas 90%.
Viimase kümnendi jooksul on tubakasektori muutused olnud üsna dramaatilised. „Mis tähendab, et järgmise 10-15 aasta jooksul kaovad sigaretid ja need asendatakse teaduspõhiste alternatiividega neile, kes otsustavad suitsetamisega jätkata,“ ütles Philip Morrise välissuhete juht Kai Tammist. Sama moodi on muutunud ootused personalile, otsustavaks on saanud õigete hoiakute evimine.