Ekspress Grupi 2009. aasta müügitulu kukkus 22 protsenti 984 miljoni kroonini võrrelduna 1,25 miljardi krooniga 2008. aastal, teatas ettevõte börsile.
Suurima languse tegi perioodilised väljaanded, mille käive kukkus 28 protsenti 396 miljoni kroonini võrreluna 553 miljoni krooniga 2008. aastal. Online-meedia käive kukkus 27 protsenti 118,3 miljoni kroonini trükiteenuste segmendi käive 16 protsenti 355 miljoni kroonini ning raamatute müük üheksa protsenti 188,6 miljoni kroonini.
Selle aasta jaanuaris kukkus Ekspress Grupi müügitulu 19 protsenti 51,9 miljoni kroonini. Perioodiliste väljaannete segmendi käive kukkus 26 protsenti 24,51 miljoni kroonini. Online-meedia käive 13 protsenti 6,6 miljoni kroonini ja trükiteenuste käive üheksa protsenti 24,33 miljoni kroonini.
Seotud lood
Ekspress Grupi veebruarikuine müügitulu langes aastatagusega võrreldes 9 protsenti 57,9 miljoni kroonini, sealjuures perioodika käive kukkus 22 protsenti, selgub börsile saadetud teatest.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.