Ekspress Grupi veebruarikuine müügitulu langes aastatagusega võrreldes 9 protsenti 57,9 miljoni kroonini, sealjuures perioodika käive kukkus 22 protsenti, selgub börsile saadetud teatest.
Suurima panuse käibesse andsid trükiteenused 26,6 miljoni krooniga, mis aasta varasemaga võrreldes kasvasid 3% jagu. Börsiteates on välja toodud, et kasvule andis peamise toe eksport.
Nagu kõikjal meediamaailmas, on ka Ekspress Grupi perioodilised väljaanded enim nüpeldada saanud ning müügitulu on segmendis kukkunud 22 protsenti, 25,8 miljoni kroonini.
Samas näitas online-meedia valdkond kaheprotsendilist kasvu 9,1 miljoni kroonini. Ekspress avaldas, et online-meedia valdkonnas on Eesti turg juba stabiliseerumas ning sama suunda näitab ka Läti. Leedu online-meedia käive kasvab.
Ekspress Grupi aktsia hind on täna Tallinna börsil läinud kaasa üldise langusmeeleoluga ning vajunud 1,61 protsenti. Seda siiski vaid väga tagasihoidliku, 31 500kroonise käibe juures.
Seotud lood
Ekspress Grupp kutsub kokku aktsionärid, et üldkoosolekul saada heakskiit ka aktsiaemissioonile.
Nädalaleht Eesti Ekspress muutub märtsist A4 formaadis ajakirjaks, avaldasid ETV poole seitsmesed uudised.
Ekspress Grupi 2009. aasta müügitulu kukkus 22 protsenti 984 miljoni kroonini võrrelduna 1,25 miljardi krooniga 2008. aastal, teatas ettevõte börsile.
Ekspress grupp kutsub 30. märtsiks kokku aktsionäride korralise üldkoosoleku, kus teiste päevakorrapunktide seas on uute aktsiate emiteerimine hinnaga 13,77 krooni tükist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.