Ekspress Grupi veebruarikuine müügitulu langes aastatagusega võrreldes 9 protsenti 57,9 miljoni kroonini, sealjuures perioodika käive kukkus 22 protsenti, selgub börsile saadetud teatest.
Suurima panuse käibesse andsid trükiteenused 26,6 miljoni krooniga, mis aasta varasemaga võrreldes kasvasid 3% jagu. Börsiteates on välja toodud, et kasvule andis peamise toe eksport.
Nagu kõikjal meediamaailmas, on ka Ekspress Grupi perioodilised väljaanded enim nüpeldada saanud ning müügitulu on segmendis kukkunud 22 protsenti, 25,8 miljoni kroonini.
Samas näitas online-meedia valdkond kaheprotsendilist kasvu 9,1 miljoni kroonini. Ekspress avaldas, et online-meedia valdkonnas on Eesti turg juba stabiliseerumas ning sama suunda näitab ka Läti. Leedu online-meedia käive kasvab.
Ekspress Grupi aktsia hind on täna Tallinna börsil läinud kaasa üldise langusmeeleoluga ning vajunud 1,61 protsenti. Seda siiski vaid väga tagasihoidliku, 31 500kroonise käibe juures.