Kuigi presidendi kantselei direktori Rainer Saksa ameti-Mercedese kasutusrendileping lõppeb aprilli lõpus, ei saa ta seekord uut ametiautot.
Presidendi kantselei avalike suhete juht Kristel Peterson ütles Äripäevale, et Rainer Saksa auto hankeleping lõpeb 30. aprillil.
"Uut avatud hanget ei tehta, kuna olemasolev sõiduk on heas korras ning peatselt asume AS Silberautoga läbi rääkima lepingu uuendamise osas, et jätkata sama sõiduki kasutamist," selgitas Peterson.
Auto, millega Saks peab nüüd veel mõnda aega edasi sõitma, valis presidendi kantselei välja 2007. aasta maikuus riigihankega.
Nii sai Rainer Saks toona ametiautoks nelikveoga tumemetalliku Mercedes-Benz E 280 4M. Auto maksis toona 650 000 krooni, kuumakse ulatus 8844 kroonini.
Muuseas oli riigihanke tingimustes kirjas, et autol peab olema nelikvedu, pardakompuuter, täiselektroonilise juhtimisega kliimaseade, nahksisustus, nahast roolikate ning vähemalt 17tollised valuveljed. Nõutav on tume metallikvärv.
Enne Mercedese rooli istumist sõitis kantselei direktor Volkswagen Passatiga, mille hind jäi alla 500 000 krooni.
Seotud lood
Evelin Ilvesele hangiti uus Audi
pooldžiip Allroad erandliku riigihankega – teistelt automüüjatelt peale
Audi esindaja Reval Auto pakkumisi ei võetudki, kirjutab Õhtuleht.
Mitme ministeeriumi ametnikud ei pea
riigihangete seaduse mõtet miskiks.
Kuigi Tallinna linn kuulutas linnapea Edgar Savisaarele uue ametiauto rentimiseks välja avatud menetlusega riigihanke, mille võitmise põhikriteeriumiks oli madalaim hind, oli "avatud" hange kõigest sõnakõlks.
Kultuuriministeerium soetas mullu sügisel
kantsler Siim Suklesele uhiuue Audi A6 FSI 140kW. Alljärgevalt tingimused,
millele staažika kantsleri auto pidi vastama:
“Meie naaber on agresiivsem, karta ei tule”
Peaminister Kristen Michal sõnastab 2025. aastaks Eestile kolm eesmärki, mille eest lubab seista: aasta lõpuks on Eesti kaitse hästi kindlustatud, majandus on konkurentsivõimelisem ja bürokraatiavabam ning kasvab, ühiskondlik debatt on lugupidav ja arukas.