Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tele2: lõime konkurentidelt üle 2250 klienti
Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 teatas, et lõi veebruaris konkurentidelt üle 2250 klienti.
Veebruar oli Tele2 teatel ettevõttele numbriliikuvuse ajaloos kõige edukam nii esitatud avalduste kui ületulnud klientide poolest, kuu aja jooksul võideti konkurentidelt 2250 klienti.
„Kui viimase kahe aastaga on Tele2 konkurentidelt võitnud 22 000 klienti, siis veebruaris oli ületulijaid kahe aasta keskmisest peaaegu 2,5 korda rohkem. Oma numbri tõid Tele2 võrku üle koguni 2/3 kõigist numbriga liikujatest,“ lausus Tele2 Eesti turundusdirektor Kristjan Seema.
Seema lisas, et numbriliikuvus on mulluse sama perioodiga võrreldes oluliselt kasvanud. Tehnilise järelevalve ameti andmeil teisaldati tänavu veebruaris kokku 5180 mobiilinumbrit, mullu veebruaris 3689 mobiilinumbrit.
Tele2 sai majanduslanguses oluliselt vähem kannatada kui meie konkurendid, tõdes mullu nii käibes kui kasumis kümmekond protsenti järgi andnud Tele2 juht Toomas Tiivel.
Eelmise aastaga võib turuosa, kasumlikkuse ja lepinguliste klientide arvu säilitamise tõttu rahule jääda, sõnas Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.