Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 teenis mullu 493 miljonit krooni puhaskasumit, mis on aasta varasemast 8% vähem.
Ettevõtte teatel on nende edu taganud sihipärased investeeringud võrgukvaliteeti ning selge hinnaliidri positsioon.
Tele2 juhatuse esimehe Toomas Tiiveli sõnul võib üldist majandusolukorda arvesse võttes tulemustega igati rahule jääda. "Kõige tähtsam on täna see, et kliendid tulevad meile, sest meil on parim pakkumine. Julgen öelda, et Tele2 võrgu kvaliteet ja leviala on tänu viimaste aastate investeeringutele sama hea kui EMT-l, samas hind on endiselt üle 30% soodsam," rääkis ta.
"Tänu sellele oleme konkurentidelt viimase kahe aasta jooksul juurde võitnud juba üle 20 000 kliendi," lisas Tiivel. 2009. aasta numbriliikuvuse netotulemus oli 9500 klienti.
Tele2 Eesti käive oli 2009. aastal 1,57 miljardit krooni, vähenedes võrreldes 2008. aastaga 11%. Peamiselt oli käibe vähenemise taga telefonide ja arvutite müügi langus, kuid ka mõningane kõneside tulude langus. Samas mobiilse interneti tulud kasvasid üle 30%.
Tele2 puhaskasum ulatus eelmisel aastal 493 miljoni kroonini, mis on võrreldes 2008. aastaga 8% vähem.
Ettevõtte investeeringute maht oli mullu 168 miljoni kroonini, moodustades 11% käibest. Investeeringud olid peamiselt suunatud 2G võrgukvaliteedi tõstmiseks ning kiiret internetiteenust võimaldava 3,5G võrgu arendamiseks. 2009. aastal laiendas ettevõte 3,5G võrgu kõigisse Eesti maakonnakeskustesse, kokku 46 linna ja asulasse üle Eesti.
Tele2 turuosa oli eelmise aasta detsembris TNS Emori andmetel 33%.
Seotud lood
2009. aasta tulemustes ei saa rahul olla käibe kukkumisega, kuid eilne uudis Eesti majanduse paranemisest andis tuleviku suhtes optimismi, ütles Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
Eelmise aastaga võib turuosa, kasumlikkuse ja lepinguliste klientide arvu säilitamise tõttu rahule jääda, sõnas Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm.
Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 teatas, et lõi veebruaris konkurentidelt üle 2250 klienti.
Hoolimata keerulisest aastast säilitasid Eesti Telekomi tütarettevõtted (EMT, Elion, MicroLink) 2009. aastal oma turuosad.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.