Kalev on Eestile iseloomulik bärnd ka peale seda, kui Norra suurkontserni Orkla Soome tütarettevõte Felix Abba Oliver Kruudalt Kalev Chocolate Factory (KCF) ära on ostnud, ütles Äripäevale Balbiino juht Jaak Muug.
„Kalev kui bränd on ikkagi Eesti bränd,“ ütles Muug ning lisas, et loodetavasti jääb see selleks ka peale müüki.
„Usun, et kui uued investorid ja omanikud on tõsised ja tahavad seda ettevõtet arendada, siis on see ettevõttele kasuks,“ rääkis Balbiino juht , tuues kohe välja ka asja teise poole: "teistpidi on natuke kurb, et Eesti kapitalil põhinevaid ettevõtteid jääb järjest vähemaks.“
Tehingu hinda Muug enda sõnul kommenteerida ei soovinud, öeldes, et lisaks Kalevi kaubamärgi väärtusele tuleks tehingu väärtuse suurusjärgu pakkumisel teada ja arvesse võtta ka ettevõtte kohustusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!