• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,61
  • 10.07.10, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordea: info venekeelsele kliendile kohati puudulik

Oluline, et olemasolevad kliendid saaksid kogu informatsiooni selles keeles, mille nad oma suhtluskeeleks valinud on. Kahtlustan, et täna on selles osas kõikides ettevõtetes vajakajäämisi, märkis Nordea Panga turundusjuht Piret Reinson
Sihtreklaami osa venekeelsetes meediaväljaannetes on 10-12%, mis ei vasta turusegmendi suurusele – venekeelse elanikkonna arvule. Kas teie arvates oleks otstarbekas suurendada venekeelsele kliendile suunatud reklaami osa?
"Venekeelsele kliendile suunatud reklaami osa suurendamine sõltub esmajoones ikka eesmärkidest. Kui turuanalüüs näitab, et selles segmendis on mõne toote potentsiaal suurem kui eesti keelt kõnelevas segmendis, siis kindlasti," vastas küsimusele Reinson.
Ta lisas, et mis puudutab brändi tuntust ja mainet, siis selles osas teevad suuremad ettevõtted juba täna tööd nii eestikeelse kui venekeelse elanikkonna suunal. "Siin ma reklaami suurendamise vajadust eraldi ei näe."
Reinsoni sõnul tuleks täna põhirõhk ja ressurss panna sinna, et olemasolevad kliendid saaksid kogu informatsiooni selles keeles, mille nad oma suhtluskeeleks valinud on.
"Ma kahtlustan, et täna on selles osas kõikides ettevõtetes vajakajäämisi ning suhteäris omab see suuremat potentsiaali kui reklaami eelarve suurendamine," märkis panga turundusjuht.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele