Oluline, et olemasolevad kliendid saaksid kogu informatsiooni selles keeles, mille nad oma suhtluskeeleks valinud on. Kahtlustan, et täna on selles osas kõikides ettevõtetes vajakajäämisi, märkis Nordea Panga turundusjuht Piret Reinson
Sihtreklaami osa venekeelsetes meediaväljaannetes on 10-12%, mis ei vasta turusegmendi suurusele – venekeelse elanikkonna arvule. Kas teie arvates oleks otstarbekas suurendada venekeelsele kliendile suunatud reklaami osa?
"Venekeelsele kliendile suunatud reklaami osa suurendamine sõltub esmajoones ikka eesmärkidest. Kui turuanalüüs näitab, et selles segmendis on mõne toote potentsiaal suurem kui eesti keelt kõnelevas segmendis, siis kindlasti," vastas küsimusele Reinson.
Ta lisas, et mis puudutab brändi tuntust ja mainet, siis selles osas teevad suuremad ettevõtted juba täna tööd nii eestikeelse kui venekeelse elanikkonna suunal. "Siin ma reklaami suurendamise vajadust eraldi ei näe."
Reinsoni sõnul tuleks täna põhirõhk ja ressurss panna sinna, et olemasolevad kliendid saaksid kogu informatsiooni selles keeles, mille nad oma suhtluskeeleks valinud on.
"Ma kahtlustan, et täna on selles osas kõikides ettevõtetes vajakajäämisi ning suhteäris omab see suuremat potentsiaali kui reklaami eelarve suurendamine," märkis panga turundusjuht.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.