Oluline, et olemasolevad kliendid saaksid kogu informatsiooni selles keeles, mille nad oma suhtluskeeleks valinud on. Kahtlustan, et täna on selles osas kõikides ettevõtetes vajakajäämisi, märkis Nordea Panga turundusjuht Piret Reinson
Sihtreklaami osa venekeelsetes meediaväljaannetes on 10-12%, mis ei vasta turusegmendi suurusele – venekeelse elanikkonna arvule. Kas teie arvates oleks otstarbekas suurendada venekeelsele kliendile suunatud reklaami osa?
"Venekeelsele kliendile suunatud reklaami osa suurendamine sõltub esmajoones ikka eesmärkidest. Kui turuanalüüs näitab, et selles segmendis on mõne toote potentsiaal suurem kui eesti keelt kõnelevas segmendis, siis kindlasti," vastas küsimusele Reinson.
Ta lisas, et mis puudutab brändi tuntust ja mainet, siis selles osas teevad suuremad ettevõtted juba täna tööd nii eestikeelse kui venekeelse elanikkonna suunal. "Siin ma reklaami suurendamise vajadust eraldi ei näe."
Reinsoni sõnul tuleks täna põhirõhk ja ressurss panna sinna, et olemasolevad kliendid saaksid kogu informatsiooni selles keeles, mille nad oma suhtluskeeleks valinud on.
"Ma kahtlustan, et täna on selles osas kõikides ettevõtetes vajakajäämisi ning suhteäris omab see suuremat potentsiaali kui reklaami eelarve suurendamine," märkis panga turundusjuht.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Riigi majanduses on struktuurseid probleeme ning ettevõtjad peavad ellujäämiseks muudkui otsima uusi lahendusi ja kuluefektiivsust, ütles Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak.