Paljas kaubamärk, millel ei ole tooteid taga, pole midagi väärt, sest märk iseensesest ei müü, kommenteeris ASi Standard juhatuse esimees Enn Veskimägi uudist, et AS Kitman ostis ära Thulema kaubamärgi.
Veskimägi kinnitusel polnud Standardil mingit huvi pankrotistunud Thulema vastu.
„Eks seal tehti viimaste aastate jooksul kõik selleks, et seda huvi mitte tekitada,“ põhjendas Veskimägi. „Sisuliselt laastati firma ära ja paremad jõud on lahkunud. Ja kindlasti pole Thulema kaubamärgil täna enam sellist väärtust, mis tal oli veel mõned aastad tagasi.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
AS Thulema pankrotihaldur Tiina Mitt müüb suulisel enampakkumisel Thulema kaubamärgi 500 000 kroonise alghinnaga, millele lisandub käibemaks.
Thulema kaubamärgi omandanud ASi Kitman juhi Ilo Rannu sõnul plaanivad nad Thulema kaubamärgist teha number ühe. Soovime saada väljaspool Eestit suuremaks kui Eestis, lisas ta.
Jüri Käole, Enn Kunilale ja Andres Järvingule kuuluv AS Kitman omandas Thulema kaubamärgi.
Kuna Thulema kaubamärk on inimeste seas tuntud, aitab see Kitmanil laiendada end ühiskondliku ja büroomööbli valdkonnas, põhjendas Kitmani üks omanikest Jüri Käo Thulema kaubamärgi ostu.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.