Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Veskimägi: Thulema iseenesest ei müü
Paljas kaubamärk, millel ei ole tooteid taga, pole midagi väärt, sest märk iseensesest ei müü, kommenteeris ASi Standard juhatuse esimees Enn Veskimägi uudist, et AS Kitman ostis ära Thulema kaubamärgi.
Veskimägi kinnitusel polnud Standardil mingit huvi pankrotistunud Thulema vastu.
„Eks seal tehti viimaste aastate jooksul kõik selleks, et seda huvi mitte tekitada,“ põhjendas Veskimägi. „Sisuliselt laastati firma ära ja paremad jõud on lahkunud. Ja kindlasti pole Thulema kaubamärgil täna enam sellist väärtust, mis tal oli veel mõned aastad tagasi.“
Thulema kaubamärgi omandanud ASi Kitman juhi Ilo Rannu sõnul plaanivad nad Thulema kaubamärgist teha number ühe. Soovime saada väljaspool Eestit suuremaks kui Eestis, lisas ta.
Kuna Thulema kaubamärk on inimeste seas tuntud, aitab see Kitmanil laiendada end ühiskondliku ja büroomööbli valdkonnas, põhjendas Kitmani üks omanikest Jüri Käo Thulema kaubamärgi ostu.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.