Hillar Teder omab Ukrainas seitsme ettevõtte kaudu kaubandus- ja bürookinnisvara arendusi, kõigi äride omanik on tema Küprose firma Arricano.
Pristan, osalus 50%
Valmis. Suurim Kiievi kesklinnas olev kaubanduskeskus, arendatakse kohaliku investoriga. Ehitajaks oli Nordeconi tütarfirma Eurocon. Pindala kokku umbes 70 000 m². Teder on lubanud teist sama palju juurde ehitada 2012. aastaks. Kavandatud investeeringuid kokku 180,9 mln USD.
M26
Pooleli olev kaubanduskeskuse projekt Kiievis, mida aasta alguses ei olnud veel ehitama hakatud. Pindala umbes 35 000 m². Kavandatud investeeringuid kokku 37,3 mln USD.
Krivoi Rog
Valmis. Asub Krivoi Rogil kiriku kõrval, kahe tee ristumiskohas. Pindala kokku umbes 36 000 m². Kavandatud investeeringuid 61,4 mln USD.
Simferopol
Valmis. Kaubanduskeskus, kuhu ka Arco Vara andis 10 mln USD laenuraha ja nõuab seda nüüd tagasi. Pindala kokku umbes 55 000 m². Kavandatud investeeringuid kokku 79,9 mln USD.
Zaporozhye
Pooleli olev kaubanduskeskus. Pindala kokku umbes 33 000 m². Kavandatud investeeringud 38 mln USD.
Petrovka
Planeerimisel. Tederi esimene büroohoonete projekt. Pindala kokku umbes 100 000 m². Kavandatud investeeringud 80 mln USD.
Autor: Piret Reiljan, Indrek Kald
Seotud lood
Hillar Tederi ja tema Ukraina partneri vahel puhkenud konflikt seoses kontrolliga kaubanduskeskuse üle on jõudnud haripunkti: Tederit süüdistatakse vaenulikus ülevõtmises.
Hillar Teder kaasas oma Ukraina ärisse Londoni börsil noteeritud firma Dragon-Ukrainian Properties & Development, kes 30 miljoni dollariga omandas 35% viit kaubakeskuse arendust haldavast Arricano Tradingust.
Eesti miljardäri Hillar Tederi osalusega Venemaal tegutsev kaubandusfirma O'Key on otsustanud vahetult enne esmase avaliku aktsiaemissiooni korraldamist müüa oma aktsionäridele kinnisvara ja maatükke.
Vene jaekaubandusketi O'Key eestlasest osanik Hillar Teder võib teenida O'Key aktsiate avaliku esmamüügi pealt 60-79 miljonit dollarit (682-888 miljonit krooni), paisates oma kontolt müüki 6,1 miljonit väärtpaberit.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.