Novembrist Eestis ilmuma hakanud Skandinaavia menukaim populaarteaduslik ajakiri Imeline Teadus on kahe esimese numbri ilmumise järel saanud juba 5000 tellimust.
Ka reaalne üksikmüük on samal ajal olnud orienteeruvalt 5000 eksemplari kuus. Kahe numbri ilmumise järel on Imeline Teadus saanud läbimüügilt umbkaudu sama suureks või suuremakski kui aastaid turul olnud konkureerivad populaarteaduslikud ajakirjad Tarkade Klubi, GEO ja Horisont.
Äripäeva turundusdirektori, Imelise Teaduse vastutava väljaandja Rain Väädi sõnul peitub ajakirja edu saladus huvitavas ja arusaadavas sisus ning kõrgetasemelises tehnilises teostuses. " Võtmesõna on hariv meelelahutus. Eranditult iga inimene saab eranditult igast numbrist teada midagi uut ja huvitavat. Tegu on tervele perele mõeldud ajakirjaga, seda loevad nii teismelised kui vanavanemad. Ajakirja sisu toetub neljale sambale, milleks on inimkeha/meditsiin, kultuur/ajalugu, loodus ja tehnoloogia - ajakirja iga number kutsub lugeja seiklusele teaduse imelisse maailma," rääkis Väät.
Ajakiri Imeline Teadus ilmub Taani ajakirjade kirjastaja Bonnier Publications ja AS Äripäeva koostööprojekti raames. Mõlemad ettevõtted kuuluvad Põhjamaade suurima kirjastuskontserni Bonnier koosseisu. Ajakirja Imeline Teadus Taanis ilmuv emaväljaanne Illustreret Vitenskab alustas ilmumist 1984. aastal.
Rootsis kannab ajakiri nime Illustrerad Vetenskap, Soomes Tieteen Kuvalehti, Norras Illusrtert Vitenskap ja inglisekeelsetes riikides (USA, Austraalia, Uus-Meremaa) ja Venemaal Science Illustrated. Kokku ilmub ajakiri hetkel 15 keeles ja 20 riigis. Põhjamaades on ajakirjal umbkaudu 370 000 tellijat, Rootsis on Illustrerad Vetenskap üks riigi suurimaid ajakirju.
Autor: 1706-aripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva ja Bonnier Publicationsi poolt hiljuti Eesti turule toodud Skandinaavia menukaim populaarteaduslik ajakiri on käivitunud oodatust edukamalt.
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.