• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 2250,43%38 638,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,03
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 100−0,28%8 201,54
  • Nikkei 2250,43%38 638,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,03
  • 24.01.11, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müües ära ignoreeri naist!

Paljud müügimehed panevad täiega puusse, ignoreerides olulist otsustajat igas perekonnas - naist. Just naine on sageli see, kes ütleb lõpliku sõna ostude osas.
Käisime kunagi eksnaisele autot valimas. Olime ühes autosalongis ja müügimees tegeles meiega. Auto tundus sobivat, hinna saime soodsamaks räägitud ja olin kindel, et selle auto me ostame. Paraku, salongist lahkudes ütles naine, et tema sellest kohast küll autot endale ei taha. Miks? Põhjus lihtne ja inimlik - müügimees ei pööranud kogu esitluse vältel kordagi talle tähelepanu! Ta tegi kogu esitluse minule!
Rääkisime küll korduvalt, et auto ostame naisele, kuid ei, tema ei pööranud naisele mingit tähelepanu, ta ignoreeris naise küsimusi ja pidas ilmselt mind olulisemaks - ehk selleks, kes auto ju tegelikult ostab. Mina ei saanud sellel hetkel aru, et naine tunneb end kõrvalejäetuna ning olin ihu ja hingega asja juures, kuid tulemus oli see, et naine ütles: ei! tema ei taha sealt seda autot osta ja kõik!
Miks müügimehed kipuvad naisi ignoreerima? "No mida need naised ka teavad? Ma räägin parem rahakoti tegeliku käsutajaga. Las see tšikk olla kaasas, peaasi, et ta mind esitluse tegemisel ei häiriks." Ilmselt selline mõttelaad, jah?
Niisiis, müügimehed, kui te soovite saada müügiproffideks - pöörake naisele alati vähemalt 51protsenti tähelepanust! Ärge alahinnake õrnemat sugu, kuna, nagu öeldakse, et kui mees on perekonnas pea, siis naine on kael. Lisaks on see ka viisakas ja näitab respekti vastassugupoole suhtes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.01.25, 11:03
Digitaalne enesekaitse: lihtsad lahendused küberohtude vältimiseks
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele