Paljud müügimehed panevad täiega puusse, ignoreerides olulist otsustajat igas perekonnas - naist. Just naine on sageli see, kes ütleb lõpliku sõna ostude osas.
Käisime kunagi eksnaisele autot valimas. Olime ühes autosalongis ja müügimees tegeles meiega. Auto tundus sobivat, hinna saime soodsamaks räägitud ja olin kindel, et selle auto me ostame. Paraku, salongist lahkudes ütles naine, et tema sellest kohast küll autot endale ei taha. Miks? Põhjus lihtne ja inimlik - müügimees ei pööranud kogu esitluse vältel kordagi talle tähelepanu! Ta tegi kogu esitluse minule!
Rääkisime küll korduvalt, et auto ostame naisele, kuid ei, tema ei pööranud naisele mingit tähelepanu, ta ignoreeris naise küsimusi ja pidas ilmselt mind olulisemaks - ehk selleks, kes auto ju tegelikult ostab. Mina ei saanud sellel hetkel aru, et naine tunneb end kõrvalejäetuna ning olin ihu ja hingega asja juures, kuid tulemus oli see, et naine ütles: ei! tema ei taha sealt seda autot osta ja kõik!
Miks müügimehed kipuvad naisi ignoreerima? "No mida need naised ka teavad? Ma räägin parem rahakoti tegeliku käsutajaga. Las see tšikk olla kaasas, peaasi, et ta mind esitluse tegemisel ei häiriks." Ilmselt selline mõttelaad, jah?
Niisiis, müügimehed, kui te soovite saada müügiproffideks - pöörake naisele alati vähemalt 51protsenti tähelepanust! Ärge alahinnake õrnemat sugu, kuna, nagu öeldakse, et kui mees on perekonnas pea, siis naine on kael. Lisaks on see ka viisakas ja näitab respekti vastassugupoole suhtes.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.