Ettevõtja Arti Arakas kinnitas, et koos Tallinna linnaametnikega aetud laevaäri oli sügavalt kahjumis ning tal on saada märkimisväärne osa laeva rendirahast.
Ta selgitas ERRi uudisteportaalile, et projekt oli sügavalt kahjumis ning tal on siiamaani saada märkimisväärne osa laeva rendirahast. "Kui ettevõttel on nii suured võlad – minu ettevõttel on sealt tänase päevani saada vahemikus 100 000-130 000 eurot ning ma arvan, et samasugune osa on saada ka teistel partneritel –, siis ausalt öeldes on ka üks kroon selle eest palju," rääkis Arakas.
Arakas lisas, et kuigi raamatupidamine kajastab neid rendimakseid justkui nõuetena, mis kunagi laekuvad, siis kuna siiani ei ole neid nõudeid ära makstud, ei usu ta, et see ka tulevikus juhtub. "Nii vihane ma oma raha peale ei ole," kinnitas Arakas, et ei kingiks ära kasumlikku äri.
Äripäev kirjutas täna, et 2005. aastal ostsid Arco Vara omanikud Arti Arakas ja Richard Tomingas kõrgetele Tallinna linnaametnikele Toomas Vitsutile ja Toomas Õispuule seitse miljonit krooni maksnud laeva Balkan Star, mille hiljem müüsid ühe krooniga Edgar Savisaare endise äripartneri Martin Krupiga seotud osaühingule.
Seotud lood
Tallinna linnas suuri kinnisvaraprojekte arendanud Arco Vara omanikud Arti Arakas ja Richard Tomingas ostsid kõrgetele linnaametnikele Toomas Vitsutile ja Toomas Õispuule seitse miljonit krooni maksnud laeva, mille hiljem 1 krooniga maha müüsid.
Arco Vara omanikud Arti Arakas ja Richard Tomingas ostsid kõrgetele linnaametnikele Toomas Vitsutile ja Toomas Õispuule seitse miljonit krooni maksnud laeva, mis hiljem 1 krooniga maha müüdi pankorithaldur Martin Krupile.
Tallinna linnavolikogu esimees Toomas Vitsut märgib, et kuna "Pealtnägija" lugu oli rohkem algelise ilukirjanduse kui ajakirjandusliku uurimuse vallast, siis pole tal esitatud looga seoses midagi täpsustada.
Äripäeva arvates võiks maksuamet ja kapo uurida Arco Vara juhtide miljonikingitust Tallinna tippametnikele Toomas Vitsutile ja Toomas Õispuule.
ABB Balti riikide ärijuht Jukka Patrikainen on seda meelt, et 1990ndatel Eestisse tulnud allhanketööd andsid siinsetele tööstusettevõtetele hea stardiplatvormi. Tänu tugeva tööstusriigi mainele saab ABB Eestis peagi alustada ka ülisuurte mootorite tootmist.