• OMX Baltic−0,36%269,84
  • OMX Riga0,03%874,13
  • OMX Tallinn−0,43%1 725,36
  • OMX Vilnius−0,37%1 041
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001%8 230,96
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,21
  • OMX Baltic−0,36%269,84
  • OMX Riga0,03%874,13
  • OMX Tallinn−0,43%1 725,36
  • OMX Vilnius−0,37%1 041
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001%8 230,96
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,21
  • 14.03.11, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tähelepanekuid tuumaenergeetikast

Oskate ehk leida põhjust, miks me tänaseni ei näe ühtki satelliidi- ega aerofotot õhku lennanud Fukushima reaktoritest? Miks me juba loeme tekste ja kommentaare selle kohta, et Jaapan on Jaapan ja Eestis tuumajaamadega neid probleeme pole?
Miks me oleme rahulikud, kui loeme uudist selle kohta, et Jaapanis on otsustatud ookeaniveega jahutada reaktoreid?
Kuhu see vesi edasi läheb? Ookeani loomulikult. Ja see kõik toimub teadmises, et tseesium 137 isotoope on leitud reaktori ümbrusest. Cs137 poolestusaeg on 30 aastat. See saaste püsib keskkonnas 300 aasta jooksul.
Osa meiegi toiduahelast on muide seotud Vaikse ookeaniga.
Kuidas müüakse tuumajaamu? Aktiivse, aga viisakalt varjatud tuumalobby kaudu muidugi. Selgitused, lõunasöögid, külaskäigud veel mitte plahvatanud puhastesse ja ilusatesse tuumajaamadesse jne.
Iga asja müümist tuleb reklaamida. Kas te näete avalikke tuumareaktorite reklaame? Ei näe.
Järelikult toimib see reklaamitöö mitte nii avalikult.
See ongi lobby. Ma arvan, et Eestisse on saabunud aeg, kus me vajame uut avalikustamislainet: nimelt seda, et avalikustada nii ministrite, riigiametnike kui ka parlamendisaadikute kohtumised ja kohtumisgraafikud lobby-tüüpidega või tööstusegi esindajatega.
Lobby näikse meid mõjutavat rohkem kui rahva tahe.
Mida arvate?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele