"Lähtusin suupistete tegemisel sellest, et iga soovija saaks neid kontoris või kodus kerge vaevaga ise valmistada," selgitab kokk Rain Käärst, kes valmistas mõned näidissuupisted, mida võiks kringli asemel kontoris pakkuda.
"Ainus keerulisem koht võib olla röstsai, aga seda saab ka osas mikrolaineahjudes teha. Nii et sekretär - või miks mitte isegi direktorihärra - saaks selliste suupistete valmistamisega kiiresti hakkama."
Käärst soovitab suupisteid valmistades fantaasia lendama lasta ja katsetada erinevaid variante. Näiteks toob ta välja, et praegusel aastaajal kõlavad hästi kokku maasikas ja melon - kumbki eraldi võttes mingit erilist maitseelamust ei paku, aga kokku pannes täiendavad teineteist. Tuleks ainult meeles pidada, et suupiste peab korraga suhu mahtuma ja ei saa seega olla suurema kui 3sentimeetrise diameetriga.
Sobivad ka küpsised. Käärst tunnistab, et kringlid on kindlasti sööbinud keskealiste inimeste mällu ja tingimata ei peagi kringlit millegi muu vastu vahetama. "Hea kingel on ju väga maitsev," sõnab Käärst, kes ise eelistab süüa magusat kringlit. "Head soolast kringlit, mis ei jääks kuiv ja oleks maitsev, on tunduvalt raskem teha kui magusat."
Ta rõhutab, et ürituseks toiduvalikut tehes tuleks mõelda, millise sündmusega on tegemist ja kui kaua see kestab. Kui on tarvis külalistel kõhud täis sööta, pole suupisted kindlasti mitte õigeim valik, kas või juba seepärast, et nad on tunduvalt kallimad kui buffet-laud.
"Kui tegemist on lihtsa koosolekuga, sobivad hästi näiteks kohv või tee ja soolased küpsised," ütleb Käärst. "Aga kui on pikem koosolek - näiteks koalitsiooniläbirääkimised -, tuleks pakkuda ka natuke süüa. Aga midagi kergemat, et kogu veri ei läheks makku."
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.