Baltika toob oma värskes 2010. aasta aastaraamatus välja, et firma 2011.-2014. aasta strateegiaperioodi peamiseks eesmärgiks on Mosaic brändi kasumlikkuse tõstmine.
Strateegilise otsuse kohaselt keskendutakse müügiefektiivsuse ja kasumlikkuse parandamisele läbi Mosaici põhiäri ehk naiste- ja meesterõivaste kollektsioonide ja peatatakse sellest aastast piiratud laienemisvõimalustega lasterõivaste kollektsiooni arendamine.
Mosaic brändi uuenenud suunaks on kujuneda kontorirõivaste pakkujast easy fashion pakkujaks.
Monton brändi (andis grupi 2010. aasta müügist 49,4%) peamine strateegiline 2011.-2014. aasta eesmärk on uuendada kõik poed ning laieneda läbi e-kaubanduse ning frantsiisi. Uue poekontseptsiooni väljatöötamiseks on plaanis kaasata professionaalne välispartner. Hiljemalt 2014. aastal on kavas alustada Montoni jaeketi laiendamist.
Baltmani brändi (annab 6,4% grupi käibest) puhul otsustati uuendada poekontseptsiooni. Uuendused viiakse läbi 2011. aasta jooksul, nii et aasta lõpus oleks võimalik kauplused taasavada.
Ivo Nikkolo brändi (6,6% grupi käibest) premium-tasemel turundusega tahetakse tugevdada brändi imagot ja kasvatada tuntust – eelkõige uutel turgudel, mis loob hea baasi jõulisemaks laienemiseks. Lisaks oma jaevõrgu arendamisele plaanitakse laieneda välispartnerite abil nii Ida- kui Lääne-Euroopas ning avada Ivo Nikkolo internetipood.
Baltika Grupp jäi eelmisel aastal 52,2 miljoni euro suuruse käibe juures 6,33 miljoni euroga kahjumisse.
Seotud lood
Lasterõivaste tootmises Baltikale konkurentsi pakkunud Lenne juht arvas, et Baltika loobub lasterõivaste tootmisest, sest see valdkond jäi ehk ettevõttel tähelepanuta.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.