• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,09
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,09
  • 16.08.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Usaldusväärne partner säästab aega, raha ja närve

Niivõrd dramaatilisi intsidente osakonteinerite veol nagu viimaste saadetistega, pole Sild enda sõnul varem näinud. Kaubad on küll olnud varemgi vähemal määral kahjustunud, kuid mitte nii lohakalt käsitletud, nagu ettevõtte juht näitab piltidelt, mis on tehtud viimasest saadetisest enne kauba mahalaadimist konteineris. Fotodel on näha, et pakid, mille otstel on kenasti püstsuunda tähistavad nooled ja pitsid, on hoopis külili keeratud ning neile on peale pressitud muud kaupa, mis omakorda on pakendi küljed sisse vajutanud.
"Tegemist on Hiina-poolse agendi transporditööliste hooletuse ja ükskõiksusega: peab olema täiesti pime või juhm, et pits külili keerata ning talle muu kaup kukile laduda," on Sild kahjustada saanud kauba kättesaamisest nördinud.
Partner olgu usaldusväärne. Eelnevalt saabusid ettevõttele juunis räsitud oleku ja lõhutud pakenditega ATV-d ja juulis üks klaastrepp, mille käsipuu oli raske mehhanismiga üle sõitmisest põhjalikult muljutud. "Seetõttu lasin logistikafirmal teha viimasest saadetisest fotod veel enne kauba meile toimetamist," rääkis Sild. Ta lisas, et logistikafirma väitel pidavatki see olema osakonteinerite saabumisel tavapärane praktika, et konteinerisse topitakse nii palju kaupa kui vähegi mahub ja kaubad saavad kahjustusi. "See on õpetlik kogemus neile, kes alles plaanivad kauba importimisega algust teha, kuid ei oska transpordiriske veel hinnata, kui ka neile, kes kaaluvad olemasoleva logistikapartneri vahetust. Sobiva ja usaldusväärse partneri leidmine säästab hulgaliselt aega, raha ja närve - pole kahjunõuete esitamist ja kindlustusseltsidega suhtlemist," lausus Sild.
ASi DHL Estonia rahvusvahelise kaubaveo osakonna esindaja ütles Äripäevale, et nii täis- kui ka osakonteinerite veol kahjustuste vältimiseks on esmalt kõige olulisem transpordipakendi valik, mille eest vastutab kaubasaatja. Erapooletuna Alderman Metalli juhtumit hinnates ütles logistikafirma esindaja, et on kahetsusväärne, et kaubakäsitlejad on eiranud pakendi markeeringuid, kuid eelkõige soovitas ta valida konteinerveoks tugevama pakendi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele