Soomlased katsetavad Espoos Iso Omena kaubanduskeskuse K-citymarketis eriti rahuliku töötempoga kassat, mille järjekorras oodatakse mõnusalt tugitoolis.
Aeglase kassa nimeks on pandud "Elä hättäile" ("Äran'd torma…") ning selle kundedeks on Kauppalehti teatel eelkõige vanurid ja arengupuudega ostjad, kel kulub asjatoimetusteks rohkem aega.
Kassa juures aitab poesell ostud konveierile ja sealt poekotti laduda, kassiir puhub kundega rahulikult juttu ning järjekord mõnuleb samal ajal tugitoolides.Vanurikassa olevat kõigest üks samm kaupmeeste kohanemisel aina vananeva klientuuriga.
Iso Omena keskuses tegutseb veel ka näiteks Omena-emand, kes aitab vanuril liikuda ühest poest teise ning tarviliku kraami sealt üles leida ja ära osta.
Kui praegu on põhjanaabrite seas sealse statistikakeskuse andmeil 65aastasi ja vanemaid inimesi 18% ehk umbes 968 000, siis aastaks 2020 juba 23% ehk 1,24 miljonit.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.