• OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • 18.10.11, 15:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

General Motors lubab 2020. aastaks autopiloodiga autot

USA autotootja General Motors teatas, et autopiloodiga autod saavad tootmisküpseks aastaks 2020.
Sellise tähtaja käis välja GMi asepresident Alan Taub, vahendas auto24.ee portaali motor.ru. Taubi sõnul aitavad tehnoloogiad, mille kallal General Motors praegu töötab, osaliselt või täielikult anda sõiduki juhtimise üle elektroonikale. "Seejuures on meie jaoks kõige olulisemaks arengusuunaks ohutus," kinnitas ta. "Tuleviku abiseadmed võimaldavad täielikult vältida avariisid," märkis Taub.
Mõned tuleviku automaatjuhtimise süsteemide osad on kasutusel juba täna, nii näiteks paigaldatakse autodele seadmeid, mis hoiatavad telgjoone ületamise eest ning videokaameraid, mis hoiatavad nn pimedates nurkades olevate liiklejate eest.
Uue tasemeni jõutakse pärast seda, kui autosid hakatakse varustama sõidukite omavahelist kommunikatsiooni võimaldavate lahendustega.
Oma automaatjuhtimise süsteemide kallal töötavad praegu BMW, Volkswagen ja Google.

Seotud lood

Uudised
  • 30.01.12, 13:47
Juhita autokolonni esimesed katsetused edukalt läbitud
"Ilma juhita" automaatselt liikuvad autokolonnid on muutumas reaalsuseks. Seda arendav organisatsioon SARTRE koos Volvoga on läbi viidud esimesed edukad katsetused kuni kolme kolonnis liikuva autoga, kirjutab whatcar.ee.
  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 11:35
Ettevõtete territooriumid peidavad endas palju tuleohutusriske – kuidas neid maandada enne, kui käib päriselt „pauk“?
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele