Google'i isesõitvate autode projekt on võtnud sihikule järgmise verstaposti – läbida miljon miili ilma juhipoolse vahelesegamiseta.
Google'i kaasasutaja Sergey Brin kinnitas kohtumisel ajakirjanikega, et praegu on autodel õnnestunud iseseisvalt ehk ilma juhita läbida juba tuhande miili pikkusi vahemaid, vahendas auto24.ee väljaannet PCmag.com. Uus sihtmärk seati aga selleks, et tõestada isesõitva auto sobivust igapäevasesse liiklusse.
Augusti teatas Google, et testiautodel õnnestus sõita ilma avariideta juba 160 000 miili. Pressiteates polnud aga mainitud, kas autod sõitsid kogu selle maa iseseisvalt või pidid juhid ka mingil hetkel vahele segama. Avalikult on teada ka üks Google testiautoga seotud avarii, milles ametlikult süüdistati küll selle inimesest juhti.
Praegu pole teada, millal Google isesõitvad autod reaalselt tarbijateni võiks jõuda.
Seotud lood
Google teatas, et nende juhita autod on tänaseks ilma avariideta iseseisvalt läbi sõitnud juba 480 000 kilomeetrit.
"Ilma juhita" automaatselt liikuvad autokolonnid on muutumas reaalsuseks. Seda arendav organisatsioon SARTRE koos Volvoga on läbi viidud esimesed edukad katsetused kuni kolme kolonnis liikuva autoga, kirjutab whatcar.ee.
Google otsib tootjat isesõitvale autole, lootes sellise sõiduki seeriamudeli tänavatele tuua paari aasta jooksul.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.