Google teatas, et nende juhita autod on tänaseks ilma avariideta iseseisvalt läbi sõitnud juba 480 000 kilomeetrit.
Hetkel on testiautodena kasutusel hübriidid Toyota Prius, kuid peagi lisandub neile esimene crossover Lexus RX 450h, vahendab auto24.ee väljaannet motor.ru.
Ka on kompanii otsustanud, et edaspidi teevad isesõitjad testisõite vaid ühe inseneriga pardal senise kahe asemel.
Lähiajal on plaanis isesõitjate testimine lumistel teedel, samuti soovitakse autodele õpetada teeremondi kohtadesse paigaldatud ajutiste liiklusmärkide ja valgusfooride äratundmist.
Teed jälgivad Google'i isesõitjad kaamerate, laserite ja GPSi kaudu saadava info abil. Ka on süsteemil juurdepääs Google'i serverites olevale liiklusinfole.
Sarnaste isesõitjate arendamise kallal teevad praegu tööd ka Cadillac, BMW, Volkswagen, Volvo ja Continental.
Seotud lood
Kuigi Eesti tänavaid ja maanteid näeb Google’is kolmemõõtmelisena juba ligemale kuu, liiguvad kaardirakenduse tarbeks pilte koguvad Regio autod taas ringi.
Google otsib tootjat isesõitvale autole, lootes sellise sõiduki seeriamudeli tänavatele tuua paari aasta jooksul.
Google'i isesõitvate autode projekt on võtnud sihikule järgmise verstaposti – läbida miljon miili ilma juhipoolse vahelesegamiseta.
Kaardirakendus Google Maps on saanud veel ühe Eestiga seotud lisa: nüüd näeb rakenduse vahendusel ka seda, kuidas kulgeb liiklus Tallinna olulistel magistraalidel.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.