Google otsib tootjat isesõitvale autole, lootes sellise sõiduki seeriamudeli tänavatele tuua paari aasta jooksul.
Hetkel tutvustatakse nende poolt arendatud tehnoloogiat autotootjatele, et valida nii sobiv koostööpartner, vahendab auto24.ee väljaannet Detroit News. Ühtegi koostööpartnerit veel välja valitud ei ole. Isesõitvate autode prototüüpide jaoks kasutati Toyota Priuseid.
Seeriamudeli olemasoluks on vaja tõestada, et sellised autod on ohutumad kui juhi poolt roolitavad. Samuti vajavad selgitamist selliste sõidukite kindlustamistega seotud asjaolud.
Nii peab kindlaks tegema, kes jääb võimaliku avarii korral süüdlaseks: on selleks auto valdaja või isesõitva auto tootnud firma.
Google'i esindajad on kinnitanud, et neid autode tootmine kui selline ei huvita.
Hetkel on Google'i isesõitvad autod läbinud 250 000 miili, kuid enne tehnoloogia tänavatele jõudmist loodetakse see number viia miljoni miilini.
Seotud lood
Google teatas, et nende juhita autod on tänaseks ilma avariideta iseseisvalt läbi sõitnud juba 480 000 kilomeetrit.
Google'i isesõitvate autode projekt on võtnud sihikule järgmise verstaposti – läbida miljon miili ilma juhipoolse vahelesegamiseta.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.