Renault algatas 2004. aastal madala hinnaga autode trendi, tuues turule Dacia Logani, kirjutas whatcar.ee. Uut brändi saatis suur edu ning nüüd on turul juba kolm mudelit: Logan, Sandero ja Duster.
Veel hiljuti müüdi Dacia mudeleid läbi Renault müügiesinduste, kuid suur edu ja soov eemaldada Rumeenia brändi odava auto maine Prantsusmaa autotootja mudelivalikust on viinud asjad selleni, et Dacia loob oma müügivõrgu.
Dacia edu võtmeks on siiani olnud hind ehk odavaima mudeli, Logani, hind algab 7 500 eurost. Renault arvab, et suudab sellest enamat ja plaanib uut autot, mille hind oleks senisest kolm korda odavam, konkureerides sellega maailma odavaima auto tiitlile. Siiani kuulub see Tata Nanole.
1. jaanuarist alustab Prantsusmaa autotootja odavautode osakonna juht Gerard Detourbet oma meeskonnaga uue auto arendamist nii Renault kui ka Nissani jaoks. Põhiülesandeks on arendada mootor ja platvorm autole, mille hind oleks ligemale 2 500 eurot.
Loomulikult on uus odavauto mõeldud eelkõige sellistele turgudele nagu Hiina ja India, kuid see võib jõuda ka Euroopasse, kus sellel ei oleks põhimõtteliselt ühtegi konkurenti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Volkswagen on alustanud arenevatele turgudele mõeldud odavauto väljatöötamist.
Investorid teevad kulda ja bitcoini ostes aina rohkem panuseid sellele, et valuutade väärtus langeb. See trend on tulnud, et jääda, teatas USA suurim investeerimispank JPMorgan Chase.