Viimastel aastatel on rihm ettevõtete turunduseelarvete ümber õige kõvasti pingul olnud. Mõnevõrra maha rahunenud seis majanduses on hea põhjus, miks seda nüüd taas järele anda, et pidada jõulu-, sünnipäeva- või ärikingiga meeles nii ettevõtte oma töötajaid ja nende lapsi kui ka kohalikke ja välismaiseid koostööpartnereid.
Rihma mõningast lõdvenemist ootavad ja loodavad ka reklaamkingituste müüjad. Nad on olukorra paranemise suhtes positiivselt meelestatud, kuigi surutis pitsitas seda sektorit väga valusalt veel eelmiselgi aastal.
OÜ Kinkston Kingiagentuur juhataja Martin Lepa ja ASi Roi arendusjuhi Andrus Viitongi sõnul on turul näha selgeid märke ettevõtete elavnemisest ja mõnevõrra julgemast kingivalikust.
Jõulukinkide müük kasvanud. Optimistlik on ka ASi Fifaa tegevjuht Matti Karja, kelle arvates on hea indikaator kas või see, et tänavuse aasta jõulukingituste tellimuste maht ületab juba praegu eelmise aasta numbreid.
Äripäev soovitab kingivalikul olla pragmaatiline, ratsionaalne ja kaalutlev. Odavate Hiina tehastes toodetud pastakate, mälupulkade, kruuside, märkmike ja muu pudi-padi asemel tasub eelistada eestimaiseid kingitusi, sest nii investeerime kohalike ettevõtete toodangusse ja seeläbi Eesti majandusse.
Kodumaist kaupa sobib alati kinkida. Põnevaid tooteid pakuvad väikeettevõtjad nii toidu-, mööbli-, tekstiili- kui ka keraamikaarmastajatele. Kingikotti võib pista juustu, vorste ning ökomahlu ja -hoidiseid, millele saab ettevõtte logo kaunistuseks peale lasta panna.
Järjest rohkem koguvad populaarsust rahvusmotiividega kuumaalused, padjad, tennised, kummikud, rahakotid, keraamikatooted, kindad ja muu säärane.
Mida hoolikamalt kink läbi mõelda, seda paremat hinda on võimalik kaupmehelt kaubelda, seda täpsemalt on võimalik koguseid prognoosida, originaalseid kingiideid leida ja kingisaajatele meelde jääda.
Väsitava masuaja järel, mis kõigile palju närvikulu ja tööd tõi, on töötajad ja koostööpartnerid kingitusi igati väärt.
Autor: ÄP
Seotud lood
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.