• OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,73%5 995,53
  • DOW 300,05%44 444,88
  • Nasdaq −2,97%19 361
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,73%5 995,53
  • DOW 300,05%44 444,88
  • Nasdaq −2,97%19 361
  • FTSE 1000,02%8 503,71
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,14
  • 29.12.11, 06:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2012, A. Le Coq: ikka parem elu kui kümme aastat tagasi

A. Le Coqi juht Tarmo Noop Eestile väga musta stsenaariumi ei ennusta, aga maailmasündmused teevad elu närviliseks ja katsumusterohkeks.
"Ootan, et inimeste kindlustunne oleks parem kui sel aastal. See tähendab, et ­Euroopa võlakriis laheneb, ­euro jääb püsima ja majandus kasvab," ütles Noop.
Väga musta stsenaariumit ta Eestile ette ei näe. "Meil on peaaegu laenuvaba, tasakaalus ja dünaamiline majandus," põhjendas Noop. "Kõige mustem stsenaarium on see, et ühtne Euroopa laguneb. Selle tagajärgedele ei taha ise mõelda."
2012 tuleb Noobi hinnangul kindlasti palju närvilisem ja katsumusterohkem, sest nii Euroopa kui ka maailma mastaabis on vaja päris kõvasti aadrit lasta, et uuesti terveks ja tugevaks saada. Kas euroga või ilma, elu läheb ikka edasi.
"Vaatamata kõigele on Eesti palju paremal järjel kui kümme aastat tagasi. Ja kui ma õigesti mäletan, siis polnud ka toona elu väga hull," tõdes ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele