• OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,9%5 985,28
  • DOW 30−0,15%44 358,94
  • Nasdaq −3,21%19 313,38
  • FTSE 1000,01%8 503,51
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,9%5 985,28
  • DOW 30−0,15%44 358,94
  • Nasdaq −3,21%19 313,38
  • FTSE 1000,01%8 503,51
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • 30.12.11, 06:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2012 Prisma: konkurents nõrgemaks ei lähe

Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavaineni sõnul on isegi homset piimamüüki võimatu täpselt ennustada, rääkimata siis üldiste majandussuundade ette nägemisest.
"Uuelt aastalt ootame siiski jätkuvat stabiilset kasvu nii Eesti majanduses kui ka Prisma Peremarketis. Loomulikult soovime järgmisel aastal kasvatada Prisma turuosa Eesti jaeturul veelgi," märkis Lihavainen.
Kõige positiivsema stsenaariumi kohaselt jõuab tema hinnangul tarbijate kindlustunne järgmisel aastal 2008. aasta tasemele, ilma et sellega kaasneks 2008. aasta tööjõupuuduse taset. "Must stsenaarium on eelkõige seotud Euroopa ja maailma majandusega," lisas ta.
"Kuna jaekaubanduse konkurents Eestis on endiselt sama tihe kui aasta alguses, siis rahulikumaks läheb ainult nendel jaekettidel, kes sellest konkurentsist välja otsustavad astuda," ütles Lihavainen.
"Prisma on aga Eesti turul selleks, et jääda. Vähe sellest, meie soov on oma turuosa hoopis kasvatada. Seega mingit tempo langust me lähiajal küll ette ei näe."
Lihavainen naljatas, et Prisma kontori aknast ühtegi printsi ei paista. "Lähtume siin rohkem sellest talupojatarkusest, et õnn tuleb eelkõige selle õuele, kes selle nimel ise tööd viitsib teha."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele