Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavaineni sõnul on isegi homset piimamüüki võimatu täpselt ennustada, rääkimata siis üldiste majandussuundade ette nägemisest.
"Uuelt aastalt ootame siiski jätkuvat stabiilset kasvu nii Eesti majanduses kui ka Prisma Peremarketis. Loomulikult soovime järgmisel aastal kasvatada Prisma turuosa Eesti jaeturul veelgi," märkis Lihavainen.
Kõige positiivsema stsenaariumi kohaselt jõuab tema hinnangul tarbijate kindlustunne järgmisel aastal 2008. aasta tasemele, ilma et sellega kaasneks 2008. aasta tööjõupuuduse taset. "Must stsenaarium on eelkõige seotud Euroopa ja maailma majandusega," lisas ta.
"Kuna jaekaubanduse konkurents Eestis on endiselt sama tihe kui aasta alguses, siis rahulikumaks läheb ainult nendel jaekettidel, kes sellest konkurentsist välja otsustavad astuda," ütles Lihavainen.
"Prisma on aga Eesti turul selleks, et jääda. Vähe sellest, meie soov on oma turuosa hoopis kasvatada. Seega mingit tempo langust me lähiajal küll ette ei näe."
Lihavainen naljatas, et Prisma kontori aknast ühtegi printsi ei paista. "Lähtume siin rohkem sellest talupojatarkusest, et õnn tuleb eelkõige selle õuele, kes selle nimel ise tööd viitsib teha."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.