BMW võttis 2011. aasta luksusautode krooni USA turul, müües rohkem sõidukeid kui rivaalid Mercedez-Benz või Lexus, kirjutab Reuters.
BMW müüs möödunud aastal 247907 sõidukit, mis on 13% rohkem kui aasta varem. Mercedese müük tõusis aastaga 13% kui autotootja müüs 245231 sõidukit. Lexus müüs 198552 sõidukit, mis on 13% vähem kui aasta varem. Autotootjat mõjutasid Jaapani maavärinast ja tsunamist põhjustatud tagajärjed.
Toyota ametnikud prognoosisid eile, et Lexuse selle aasta müük USA turul kasvab 20%.
Koos Mini tootemärgiga kasvas BMW möödunud aasta müük 15% 305418 autoni. Mercedes-Benzi automüük kasvas 17,5% 254460-ni kui arvestada ka Sprinter ning Smart mudeleid.
General Motors, kelle Buick mudel kuulub luksusautode kategooriasse, oli nimekirjas neljas, müües 177633 ehk 13% rohkem kui aasta varem. Cadillaci mudeli müük kasvas 3% 152389-ni, olles nimekirjas viies.
Enamus luksusautode müüke kasvas möödunud aastal üle 10%. Volkswageni ja Audi müük kasvas 16%, Volvo müük tõusis 25%.
Jaapani autotootjate Honda Acura ja Infiniti müük kukkus vastavalt 8% ja 5%.
Seotud lood
Erinevate meediakanalite andmetel on pankrotistunud autotootjast Saab saanud ihaldatud trofee, mida on väidetavalt küttima asunud ka BMW.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.