Ekspress Grupp avalikustas täna oma börsiteates, et kontserni müügitulu kasvas detsembris võrreldes 2010. aasta sama perioodiga 10%.
Kui mitte arvestada Eesti Päevalehe omandamisest tingitud käibe kasvu, kasvas Ekspress Grupi müügitulu detsembris 6,1%.
Online-meedia segmendi käive kasvas 9,2%. Võimsaima tõusu tegi Delfi Leedu (+18,1%), Delfi Läti käive suurenes 5,5% ja Delfi Eesti müügitulu kahanes. Segmendi kogukäive oli oktoobris 878 000 eurot.
Trükiteenuste segmendis kasvas käive detsembris 20,1%, jõudes 2 692 000 euroni.
Elimineerides Eesti Päevalehe omandamise mõju, kahanes perioodiliste väljaannete segment 6,4%.
Autor: Maarja-Liis Mitri
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.