Ekspress Grupi juhtkonna hinnangul oli detsembris Eesti online-turg tervikuna nõrk, mille tulemusena näitas Delfi käive võrreldes aastatagusega langust, märgib Swedbank meediafirma analüüsis. Samas usub Ekspress Grupp, et konkurendi Postimees.ee käive langes Delfist aasta lõpus veelgi enam.
Swedbank toob välja, et ehkki Postimees.ee saidi detsembrikuu käibe kohta pole numbrilist infot, on neil hea meel, et klikkide arvu poolest on Delfi oma edumaad Postimees.ee ees hoidnud ning hoiab online-saitide seas liidrikohta.
Analüüsi kokkuvõttes märgib Swedbanki aktsiaanalüütik Risto Hunt, et Ekspress Grupi 2011. aasta viimase kvartali 16,3 miljoni eurone käive vastas täpselt panga ootustele (kasv aastaga 9,5%).
Detsembrikuu müügimaht ulatus grupil 5,5 miljoni euroni, näidates 10% kasvu. Tulusid suurendas trükiteenuste sektor, mille kasv ulatus 20,1%ni ning mis andis aasta viimases kuus ligi 49% grupi kogukäibest. Online-meedia andis grupi käibest detsembris 16% ning ülejäänud tulu andsid perioodilised väljaanded (ajalehed, ajakirjad).
Kuna Ekspress Grupp teeb oma viimase kvartali kasuminumbri teatavaks alles veebruari viimastel päevadel ja müügimaht vastas Swedbanki prognoosidele, jätab pank aktsiale antud 1,63eurose hinnasihi ja soovituse „tugev ost“ oma värskes analüüsis muutmata.
Ekspress Grupi aktsia maksis täna keskpäeval Tallinns börsil 1,089 eurot ehk 0,8% eilsest sulgemishinnast enam.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.