Saab Automobile'i pankrotipesa ümber tiirleb kuus-seitse huvilist, kuigi siiani on selgusetu, mida pankrotipesa lõppude lõpuks sisaldab, kirjutab Kauppalehti.
Suur küsimärk on näiteks Saab Automobile'i endine omanik General Motors, kes on keeldunud müümast enda omanduses olevaid Saabi litsentse. Saabi kaubamärk ei kuulu samuti vaid Saab Automobile'ile, see on tema omanduses koos börsifirmaga Saab ja Scania.
Rootsi majanduslehe Dagens Industri teatel ei ole pankrotihaldurid ametlikku loetelu pankrotipesa vara kohta avaldanud, kena vara selgitamine alles käib. Ostupakkumised tuleb sellest hoolimata teha veebruari-märtsi vahetusel.
Kõige järgi otsustades tahetakse pankrotipesa müüa pigem tervikuna kui osadena, kirjutab Kauppalehti.
Pankrotipesale on meedia teatel tehtud kaks esialgset pakkumist. Üks neist on väidetavalt Hiina Youngman ja ka teine ettevõte on pärit Aasiast.
Veel on üks huviline Türgi investeerimisfirma Brightwell Holdings, kes uuris Saabi pankrotipesa koos endise omaniku ja tegevjuhi Victor Mulleriga.
Seotud lood
Erinevate meediakanalite andmetel on pankrotistunud autotootjast Saab saanud ihaldatud trofee, mida on väidetavalt küttima asunud ka BMW.
Hiina firma Zhejiang Youngman Lotus Automobile tegi Saabi pankrotihalduritele pakkumise müüa pankrotis ettevõte neile 460 miljoni dollari eest.
Pankrotis Saab Automobile varade väärtus on vähem kui kolmandiku kõikidest võlgadest ning ainult mõned eelisõigusega laenuandjad saavad oma raha tagasi, ütlesid ettevõtte pankrotihaldurid.
Esmaspäev oli potentsiaalsete Rootsi autotootja Saabi ostjate jaoks viimane päev esitleda oma pakkumine, kirjutas whatcar.ee.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.