QBE Eesti filiaali kliendid ei tule RSA-le üle automaatselt, vaid siis, kui nad ise nii otsustavad, ütles RSA juht Kaido Kepp, kes usub samas, et RSA saab QBE kadumisest kliente juurde.
"QBE ja RSA sõlmisid koostöölepingu, mille alusel saab RSA teha QBE klientidele nende nõusolekul kindlustuspakkumise, ning lepingu kooskõlastamisega oleme viimastel nädalatel tegelenud. Kliendid automaatselt RSA-le üle ei tule – lepingu lõppedes küsitakse neilt, kas nad soovivad RSA pakkumist," täpsustas Kepp kindlustusfirmade kokkulepet.
"Kui paljud neist RSA atraktiivse kodu-, kasko- või muu kindlustuse jaoks otsustavad, näitab aeg. Kuna teame, et suudame teha väga häid pakkumisi ning RSA pakub lisaks heale kindlustuskattele ka efektiivset kahjukäsitlust, usun, et saame kliente juurde," lisas Kepp.
Küsimusele, kas QBE lahkumine ja tänane juhivahetus oli üllatuseks, vastas Kepp järgmiselt: "Koostöölepingu ettevalmistamine ettevõtete vahel algas juba nädalaid tagasi. Sellest ajast alates polnud QBE soov Eestis uusi lepinguid mitte sõlmida enam mulle üllatus."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuna QBE Eesti filiaali turuosa oli suhteliselt väike, ei mõjuta nende lahkumine Eesti kindlustusturgu kuigi palju, kommenteeris If Kindlustus.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.