Konsultatsioonifirma Stratum eksperdi Dago Antovi sõnul tuleks Tallinnas autojuhtide elu kibedaks tehes pakkuda neile ka mõistlikku alternatiivi.
"Soov ühistranspordi kasutamist stimuleerida ei ole strateegilises mõttes üldse vale - ühel hetkel saab linn täis," rääkis Antov
ERR-i uudisteportaalile.Kuid küsimusi tekitab see, mida autojuhtidele vastu pakutakse ning mis järjekorras asju ette võetakse. "Hetkel tundub, et Tallinnas hakatakse asju tagantpoolt arutama," lausus Antov.
Antovi sõnul on aga Tallinna praegune tasuta teenusega meelitamine pigem suunatud madalama sissetulekuga ja vähem autostunud inimestele, sest autoga sõitvate inimeste jaoks on oluline argument just kvaliteet, mitte hind.
Seotud lood
Uuel aastal jõustuv vilepuhuja kaitse seadus hakkab töötajaid, aktsionäre ja kliente ettevõtte väärkäitumisel kaitsma, kuid siiani valitseb segadus teavituste sisuga ning valesti teavitamisel võib rikkuda ärisaladust.