Veebruari algul suure ülekaaluga Soome presidendiks valitud Sauli Niinistöl kulus valimiskampaaniale üle 2 miljoni euro, selgub riigikontrollile esitatud aruandest.
Eraisikud toetasid Niinistöt ligi 900 000 euroga, ettevõtted enam kui 400 000 euroga ning Koonderakond andis 560 000 eurot, kirjutas Helsingin Sanomat.
Niinistö kulutas ajalehereklaamidele üle 700 000 euro ja telereklaamiks 250 000 eurot. Kampaaniaürituste korraldamiseks kulus veidi üle 300 000 euro.
Valimiskampaaia osutus tunduvalt kallimaks, kui esialgu prognoositi. Esialgne kampaania maksumus oli miljon eurot.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.