Veebruari algul suure ülekaaluga Soome presidendiks valitud Sauli Niinistöl kulus valimiskampaaniale üle 2 miljoni euro, selgub riigikontrollile esitatud aruandest.
Eraisikud toetasid Niinistöt ligi 900 000 euroga, ettevõtted enam kui 400 000 euroga ning Koonderakond andis 560 000 eurot, kirjutas Helsingin Sanomat.
Niinistö kulutas ajalehereklaamidele üle 700 000 euro ja telereklaamiks 250 000 eurot. Kampaaniaürituste korraldamiseks kulus veidi üle 300 000 euro.
Valimiskampaaia osutus tunduvalt kallimaks, kui esialgu prognoositi. Esialgne kampaania maksumus oli miljon eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.