• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 24.07.12, 18:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Halb suusailm edendab välisturismi

Puhkusereiside populaarsus on juulikuu alguses tõusnud.
Estraveli müügidirektori Evelyn Karmingi sõnul on eelmise aastaga võrreldes käesoleval suvel välis- ja siseturistide arv kenasti kasvanud, huvi tuntakse nii Eestimaa avastamise kui päikesereiside vastu. Eksootilisematest piirkondadest on sel suvel Estraveli abil Eestisse saabunud näiteks Mehhiko, Brasiilia, Singapuri ja Kolumbia turistid. Suured rahvusvahelised konverentsid on kohale meelitanud osalejaid erinevatest Aafrika, Lõuna-Ameerika ja Lähis-Ida riikidest. Peamiselt külastavad meid aga siiski soome-, vene- ja saksakeelsed turistid.
Välisturist külastab tema sõnul peamiselt Tallinna vanalinna, aga huvi tuntakse ka mereäärsete väikelinnade, saarte ja meie kaubamärgiks olevate puhta loodusega soode ja rabade vastu. Karming tõdes, et välisturistide külastusi ilmad eriti ei mõjuta, nemad panevad oma reisiplaanid paika juba talvehooajal. Küll aga tõstab vihmane suvi tema sõnul eestlaste reisiaktiivsust ja kaubaks lähevad reisipaketid Vahemere-äärsetesse suvituspaikadesse ja Lõuna-Euroopasse.
Viimasega nõustub ka Novatours OÜ tegevjuht Andree Uustal: „Tänavu on inimesed taas teadvustanud, et kõik Eesti suved ei ole vennad – ühel suvel antakse rohkelt rannailmasid, teisel aga on taevaluugid valla, merevesi jahe ja viimase hetke pakkumisi lõunarannikule pole.“
Tema sõnul ostetakse just vihmastel päevadel kõige rohkem reise. „Ükski sooduskampaania ei suuda nii palju reise müüa, kui oskab seda teha nn halb suusailm Eestis."
Ka Karmingi hinnangul on reisid lõunapoole muutunud eriti populaarseks juulikuu alguses, kui selgus, et päikeselist ja kuuma suve Eestisse niipea loota ei ole.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele